AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #61 Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du, jeg er kvinne. Anonymkode: d79c9...4bc Det burde jeg ha visst ut ifra kommentaren din. Beklager. Anonymkode: 3a4da...c80 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #62 Skrevet 14. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke det han sier - han bare erkjenner at han må forholde seg til spillereglene som gjelder. Så lenge han orker ihvertfall. Anonymkode: 7e9ad...4a8 Herregud, kast no de dumme spillene på søpla. Anonymkode: d79c9...4bc 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #63 Skrevet 14. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hah dagens. Du mener jeg ikke kan bli brukt seksuelt fordi jeg har barbert av meg håret? Jøss. Har fortsatt et underliv og så lenge jeg har det så er menn interesserte i tøm og røm. Tipper du playerne du ser for deg ikke er de playerne vi kvinner møter på. Dere menn ser alltid for dere at det kun er de kjekkeste mennene som oppfører seg slik. Anonymkode: 3a4da...c80 Nei de kjekkeste mennene av natur trenger egentlig ikke spille #playere. Men håper du skjønte poenget mitt - så hvorfor sitter du enda der med hår på hodet i hale ? Anonymkode: 7e9ad...4a8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #64 Skrevet 14. april 2016 17 minutter siden, Gorgonzola skrev: Korrekt. Det betyr noe/mye for oss. Evolusjon. Trøbbel med det? Jeg håper hvis du noen gang skal få barn at du behandler moren til barna dine med mer respekt enn du viser her inne. Et svangerksap er tøft for kroppen og du kan ikke se på noen hvordan et svangerskap vil påvirke kroppen. Hun kan få masse strekkmerker og mest sannsynlig løs hud. Det er normalt. Hva gjør du da? Anonymkode: 3a4da...c80
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #65 Skrevet 14. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, kast no de dumme spillene på søpla. Anonymkode: d79c9...4bc Sier du som er programmert til å spille et spill ? da må man ha regler vet du. For jeg kan ikke endre på hvordan du er programmert. Anonymkode: 7e9ad...4a8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #66 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper hvis du noen gang skal få barn at du behandler moren til barna dine med mer respekt enn du viser her inne. Et svangerksap er tøft for kroppen og du kan ikke se på noen hvordan et svangerskap vil påvirke kroppen. Hun kan få masse strekkmerker og mest sannsynlig løs hud. Det er normalt. Hva gjør du da? Anonymkode: 3a4da...c80 Beundrer personligheten sikkert. Anonymkode: 7e9ad...4a8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #67 Skrevet 14. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei de kjekkeste mennene av natur trenger egentlig ikke spille #playere. Men håper du skjønte poenget mitt - så hvorfor sitter du enda der med hår på hodet i hale ? Anonymkode: 7e9ad...4a8 Fordi playere finnes enten jeg har hår på hodet eller ikke. Gode oppriktige menn finnes enten jeg har hår på hodet mitt eller ikke. Dessuten vil jeg ha hår. Anonymkode: 3a4da...c80
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #68 Skrevet 14. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg vet - men dette er ganske kjent egentlig at sånn fungerer det. Du legger ikke så mye følelser ned det du kan få når som helst. Men du blir meget interessert i alt som er utilgjennelig. Damer er verste synderen her. Og ja helt ubevisst. Skriver du masse meldinger og er PÅ hele tiden så dabber interessen hennes av. Hun tar deg for gitt og vil heller komme på leting etter noe litt mer spesielt som hun mener å fortjene selv. Det er mye bedre at de sitter hjemme og teller timene inntil neste gang du kanskje husker henne. Anonymkode: 7e9ad...4a8 Nei. Sånn fungerer det ikke. Slutt å snakk som om du vet hvordan alle kvinner er. Vi er like forskjellige som dere menn er. Anonymkode: d79c9...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #69 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi playere finnes enten jeg har hår på hodet eller ikke. Gode oppriktige menn finnes enten jeg har hår på hodet mitt eller ikke. Dessuten vil jeg ha hår. Anonymkode: 3a4da...c80 Ja men de playerene vil da ikke plage deg like mye om du ikke har hår på hodet. Like mye som kvinnfolk ikke plager meg særlig mye nå som jeg ikke har hår på hodet heller Anonymkode: 7e9ad...4a8
M1988 Skrevet 14. april 2016 #70 Skrevet 14. april 2016 Mange kvinner klarer ikke si ifra og si nei om en mann bare tar hånda deres eller begynner å kysse de. Sånn kan jeg være hvertfall, så håper ikke det er det du gjør? De mennene har jeg også kutta tvert ut fordi det føles truende. De mennene jeg har vært i forhold med har fortalt meg hvordan de føler det først. Jeg har aldri klart internet dating, men den veien tar det lang tid å utvikle følelser, selvfølgelig. Om man hopper inn i ting for fort så kan det virke skremmende, selv om de liker deg.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #71 Skrevet 14. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier du som er programmert til å spille et spill ? da må man ha regler vet du. For jeg kan ikke endre på hvordan du er programmert. Anonymkode: 7e9ad...4a8 Jeg er ikke programmert. Du er den mest desperate av oss to. Anonymkode: d79c9...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #72 Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke programmert. Du er den mest desperate av oss to. Anonymkode: d79c9...4bc Hehe, jeg er ikke overbevist Anonymkode: 7e9ad...4a8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #73 Skrevet 14. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beundrer personligheten sikkert. Anonymkode: 7e9ad...4a8 Ikke hvis han fra dag en dømmer henne utifra hvordan kroppen hennes takler en graviditet. Derfor jeg ønsker svar fra han. Anonymkode: 3a4da...c80
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #74 Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Sånn fungerer det ikke. Slutt å snakk som om du vet hvordan alle kvinner er. Vi er like forskjellige som dere menn er. Anonymkode: d79c9...4bc Tror ikke alle kvinner er slik, men MANGE . Det er i hvert fall min erfaring, etter å ha datet en del år. Men er dritt lei disse "spillene" selv, er vi ikke voksne mennesker da? Hvis man liker noen godt, hvorfor skal man ikke vise det ved å gi den personen mye oppmerksomhet? Men dessverre, så mister kvinner(og sikkert mange menn)raskt interessen, hvis man viser for mye interesse, selv etter at man har datet litt og vært intime. Så neste gang, skal jeg drite i å vise interesse etter en date, da får heller hun ta kontakt, for det gjør hun hvis hun virkelig er interessert..eller så blir hun det, siden jeg ikke viser særlig interesse. Hater dette spillet som sagt, men er dessverre det som funker i mange tilfeller. Anonymkode: 46dd0...248
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #75 Skrevet 14. april 2016 Akkurat sånn jeg har det med menn har lagd en tråd om det her engang og da fikk jeg streng beskjed om at jeg siktet for høyt og at jeg måtte slutte å gå etter menn jeg ikke har sjangs på. Jeg er visst for stygg/lite attraktiv for de mennene jeg har datet. (Irriterende at de inviterer meg på date når de syntes jeg er så uattraktiv!) Jaja, godt å høre vi er flere i samme båt 😄 Anonymkode: 0b9e5...4fb 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #76 Skrevet 14. april 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det burde jeg ha visst ut ifra kommentaren din. Beklager. Anonymkode: 3a4da...c80 Det går fint Anonymkode: d79c9...4bc
Gorgonzola Skrevet 14. april 2016 #77 Skrevet 14. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper hvis du noen gang skal få barn at du behandler moren til barna dine med mer respekt enn du viser her inne. Et svangerksap er tøft for kroppen og du kan ikke se på noen hvordan et svangerskap vil påvirke kroppen. Hun kan få masse strekkmerker og mest sannsynlig løs hud. Det er normalt. Hva gjør du da? Anonymkode: 3a4da...c80 Ærlig talt. Vet ikke om du misforstår med vilje eller bare har et behov for å øse edder og galle. Først: Det er slett ikke unormalt at menn vurderer en potensiell partner (også) ut ifra om hun, rent fysiologisk, er i stand til å bære frem et barn. Det er både legitimt og helt OK. Svangerskap er ikke bare tøft men også annerledes, for kroppen. Det skjønner til og med de fleste (noenlunde oppegående) menn. Strekkmerker og løs hud er (ofte) en naturlig konsekvens av svangerskap og fødsel - de fleste (noenlunde oppegående) menn er fullstendig klar over det og (surprise) lever selvsagt helt fint med det. Det jeg påpekte (som du kanskje mistolket/misforstod (med vilje??)) var at menn - som sådan (nå generaliserer bitterpikken igjen) faktisk har en instinktiv refleksjon med tanke på i hvilken grad en (mulig) fremtidig partner er i stand til å bringe våre gener (gjennom en lite trøblete graviditet og fødsel) videre. Det er faktisk viktig for oss. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #78 Skrevet 14. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette har skjedd ved flere anledninger; vært på date, blitt mye sex, kosing, kyssing, holder hverandre i hendene.. hatt det generelt morsomt sammen. Dama har med andre ord sett ut til å trives i mitt selskap. Planlegger å møtes igjen, neste helg, eller eventuelt om to uker. Holder kontakt via meldinger, men så dabber det gradvis av fra hennes side. Meldingene blir kortere og kortere og det tar lenger tid mellom vært svar. Med andre ord, hun mister "plutselig" interessen! Hva er greia med det? Fra å omtrent oppføre seg som om vi er sammen, til å miste interessen etter en ukes tid med meldinger. Skriver helt normale, morsomme, hyggelig meldinger. Så hva gjør jeg feil? Eller er det bare slik at mange kvinner konstant er på leting etter noe enda bedre? Anonymkode: 46dd0...248 "Fra å omtrent oppføre seg som om vi er sammen" Hvor tidlig skjer dette? Hvis det skjer helt fra starten når dere møtes, så har man jo ikke fått tid til å se hva det kan bli. Noen ganger dabber ting av uten at man får gjort så mye mer med det. Anonymkode: eb9e3...266
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #79 Skrevet 14. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, jeg er ikke overbevist Anonymkode: 7e9ad...4a8 Ikke? Har jeg desperat svart deg i denne tråden i håp på gunst fra en som tydeligvis er mer opptatt av å fremstå som veltrent, sexy, don juan enn en likeverdig venn evt partner? Forøvrig tror jeg du laget tråden kun for å provosere og få litt underholdning før du sovner med hånden i underbuksen. Du er sikkert bare barnet. Anonymkode: d79c9...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #80 Skrevet 14. april 2016 Nok en gang er det en rekke kvinnfolk som blir helt fra seg, når noen påpeker at menn tenker på kvinnens utseende når de blir valgt. Når skal dere innse at menn er interesserte i dere først for hvordan dere ser ut, og så kommer personligheten som en bonus? Anonymkode: f23dd...af0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå