AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Hei! Jeg har veldig mye utflod, og det plager meg veldig. Jeg dusjer hver dag, og jeg skifter truse hver dag. Likevel får jeg har jeg mye utflod, og det har jeg hatt siden jeg fikk mensen. Det lukter ingenting, men det plager meg likevel. Svarte truser er min verste fiende. Hva er dette? Anonymkode: 2b059...6c4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Hvor gammel er du? Kanskje det blir bedre når du blir eldre. Jeg hadde mye utflod selv da jeg var rundt 16/17, men det bedret seg. Kan også hjelpe å begynne på p piller, hvis du ikke bruker det allerede. Noen har mer utflod enn andre, sånn er det bare dessverre. Anonymkode: cc6b0...3a9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #3 Skrevet 15. april 2016 Utflod er helt normalt. Noen har mye, noen har lite. Utfloden renser blant annet skjeden, og det betyr ikke at det er noe galt med deg om du har mye. Mange har spesielt mye rundt eggløsningen. Hvor mye du dusjer har ikke noe å si for utfloden, det er ikke noe du gjør som gjør at du har utflod. Pass på så du ikke vasker for mye, da kan du få sopp. Jeg hadde mye mer utflod i tenårene/begynnelsen av tyveårene enn nå når jeg er i tredveårene. Jeg kan anbefale å bruke tøytruseinnlegg. Ikke bare er det bedre for miljøet enn plastinnlegg, men det puster også, noe som gjør at det ikke blir så varmt og fuktig. Da blir det mindre grobunn for bakterier og sopp, og du slipper ekkel lukt. Min erfaring er at plastinnlegg stinker etter bare noen få timer, mens med tøyinnleggene kan jeg fint gå en dag med bare 1-2 innlegg. Anonymkode: 29e73...f71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå