Gjest Chroma Skrevet 30. august 2016 #41 Del Skrevet 30. august 2016 Et øyeblikk siden, loffen skrev: Den er skjult for morerering/vurdering.. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. august 2016 #42 Del Skrevet 30. august 2016 1 minutt siden, Chroma skrev: Takk for svar Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 12. september 2016 #43 Del Skrevet 12. september 2016 På tide å dra opp denne tråden. Gratulerer til Caroline Berg Eriksen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 12. september 2016 #44 Del Skrevet 12. september 2016 Grattis fotballfrue og fotballfrue mannen med lille Náia. Googlet navnet for å se hvor det kommer fra, da jeg aldri hadde hørt det, men fikk opp en World Of Warcraft person (?). http://eu.battle.net/wow/en/character/argent-dawn/N%C3%A1ia/simple Kanskje finnes flere betydelser? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 12. september 2016 #45 Del Skrevet 12. september 2016 3 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Grattis fotballfrue og fotballfrue mannen med lille Náia. Googlet navnet for å se hvor det kommer fra, da jeg aldri hadde hørt det, men fikk opp en World Of Warcraft person (?). http://eu.battle.net/wow/en/character/argent-dawn/N%C3%A1ia/simple Kanskje finnes flere betydelser? blir spennende å høre! Det kan jo være islandsk? Usikker på hvordan det uttales, for hvis det uttales Naja (som Maja), så tror jeg det er litt mer dansk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. september 2016 #46 Del Skrevet 12. september 2016 Gratulerer med nytt familiemedlem til Caroline og familien <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjære Skrevet 12. september 2016 #47 Del Skrevet 12. september 2016 Så bisarr. Dere gratulere mennesker dere ikke kjenner og som aldri kommer til å lese gratulasjonene? Noen av de bryr seg sikkert om gratulasjonene fra vilt fremmende mennesker heller. Dette var som å besøke en romvesen art Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 12. september 2016 #48 Del Skrevet 12. september 2016 7 minutter siden, hoppetauet skrev: Så bisarr. Dere gratulere mennesker dere ikke kjenner og som aldri kommer til å lese gratulasjonene? Noen av de bryr seg sikkert om gratulasjonene fra vilt fremmende mennesker heller. Dette var som å besøke en romvesen art Helt enig!!! Haha, gå inn på bloggen og gratuler da vel!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 12. september 2016 #49 Del Skrevet 12. september 2016 20 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Grattis fotballfrue og fotballfrue mannen med lille Náia. Googlet navnet for å se hvor det kommer fra, da jeg aldri hadde hørt det, men fikk opp en World Of Warcraft person (?). http://eu.battle.net/wow/en/character/argent-dawn/N%C3%A1ia/simple Kanskje finnes flere betydelser? Nymfe, å flyte, bølge, sjøsprøyt, ren. Det er det jeg finner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. september 2016 #50 Del Skrevet 12. september 2016 5 minutter siden, Uhumskheter skrev: Nymfe, å flyte, bølge, sjøsprøyt, ren. Det er det jeg finner. Hun skriver at det betyr lillesøster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 12. september 2016 #51 Del Skrevet 12. september 2016 Stygge navn på unga sine. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 12. september 2016 #52 Del Skrevet 12. september 2016 15 minutter siden, Honey Dew skrev: Hun skriver at det betyr lillesøster På Grønland betyr "Nája/Naja" en gutts lillesøster. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulsa Skrevet 12. september 2016 #53 Del Skrevet 12. september 2016 15 minutter siden, nyher skrev: Stygge navn på unga sine. Navnet skjemmer innen hvis ingen skjemmer navnet vet du..som er ny her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 12. september 2016 #54 Del Skrevet 12. september 2016 Hvorfor gratulerer vilt fremmede mennesker på et forum med baby? Så merkelig! Virkelig! Hvis jeg hadde hatt et ekstremt behov å gratulere noen - så hadde jeg gjort det personlig eller på bloggen hvis man er storfan ! Men på et KG forum? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 12. september 2016 #55 Del Skrevet 12. september 2016 1 time siden, Uhumskheter skrev: Nymfe, å flyte, bølge, sjøsprøyt, ren. Det er det jeg finner. jeg fant en delfin og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 12. september 2016 #56 Del Skrevet 12. september 2016 39 minutter siden, jentefranorge skrev: Hvorfor gratulerer vilt fremmede mennesker på et forum med baby? Så merkelig! Virkelig! Hvis jeg hadde hatt et ekstremt behov å gratulere noen - så hadde jeg gjort det personlig eller på bloggen hvis man er storfan ! Men på et KG forum? De fleste av bloggerne som omtales her er inne leser på Rampelys fra tid til annen. Så de får det nok med seg etterhvert. Ellers syns jeg dette er en hyggelig tråd med bare positiv stemning til motsetning til de fleste andre tråder på Rampelys 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. september 2016 #57 Del Skrevet 12. september 2016 Hva skal man si om navnet på den nye jenta til CBE? Det er ikke verre enn Damli sin Billie (navnet altså) i alle fall.. Men jeg lurer på hvordan i all verden man skal uttale Náia. Har aldri hørt det før. Alt for å finne super-eksotiske navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. september 2016 #58 Del Skrevet 12. september 2016 1 time siden, jentefranorge skrev: Hvorfor gratulerer vilt fremmede mennesker på et forum med baby? Så merkelig! Virkelig! Hvis jeg hadde hatt et ekstremt behov å gratulere noen - så hadde jeg gjort det personlig eller på bloggen hvis man er storfan ! Men på et KG forum? Du undervurderer dem hvis du tror de ikke følger med her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. september 2016 #59 Del Skrevet 12. september 2016 Hmmmm hørtes samisk ut. Ja, de har fantasien i orden. Kjedelig å stave navnet sitt hver gang, men kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agnesbjercke Skrevet 12. september 2016 #60 Del Skrevet 12. september 2016 åå gratulerer så masse. Nyydelig navn synes jeg. Passer godt til Nelia, som og er uvanlig ! Tror forøvrig det uttales «Najja». Men ikke på samme måten som Maja. Mere trykk på den første A-en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg