AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #21 Skrevet 15. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, så du kanskje finner han (dersom det er viktig for deg å finne en slik mann da) Anonymkode: 8bd8c...3a6 Sier seg selv at det er viktig. Anonymkode: 29ff3...8b6
Charmander Skrevet 15. april 2016 #22 Skrevet 15. april 2016 8 minutter siden, Sheherasade skrev: Så er det noe med at man må innse at man ikke kan finne en persons som tilfredsstiller hvert minste lille ønske eller krav, men finne noen som man blir så glad nok i at man kan overse bagateller. Helt enig! Jeg er lik mye av det TS beskriver, men absolutt ikke alt. Det vil du aldri finne, enkelte av tingene må du bare legge fra deg og finne ut av hvilke verdier du setter mest pris på. 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #23 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sier seg selv at det er viktig. Anonymkode: 29ff3...8b6 Ok Da forstår jeg ikke hvorfor du spurte meg om "Hvorfor det?" Anonymkode: 8bd8c...3a6 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #24 Skrevet 15. april 2016 8 minutter siden, Sheherasade skrev: Så er det noe med at man må innse at man ikke kan finne en persons som tilfredsstiller hvert minste lille ønske eller krav, men finne noen som man blir så glad nok i at man kan overse bagateller. Og hva er bagateller i dine øyne? Må nevne at det egentlig er veldig mye jeg har utelatt her. Ting som ikke er bagateller for svært mange. Anonymkode: 29ff3...8b6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #25 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok Da forstår jeg ikke hvorfor du spurte meg om "Hvorfor det?" Anonymkode: 8bd8c...3a6 Fordi denne tråden ikke er en kontaktannonse. Anonymkode: 29ff3...8b6 1
Sheherasade Skrevet 15. april 2016 #26 Skrevet 15. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva er bagateller i dine øyne? Må nevne at det egentlig er veldig mye jeg har utelatt her. Ting som ikke er bagateller for svært mange. Anonymkode: 29ff3...8b6 Det er et spørsmål om at DU må prioritere... hva kan du leve med, og hva kan du ikke leve med? For meg vil verdier, samme type livssyn, humor og god sex være blant det viktigste. Om han liker alt jeg lager av mat, eller om han ikke alltid kan betale regninga, er eksempler på ting som jeg ville sett på som mindre viktig.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #27 Skrevet 15. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Fordi denne tråden ikke er en kontaktannonse. Anonymkode: 29ff3...8b6 Ok. Teksten minner mye om en kontaktannonse. Og KG er ikke en datingside, og derfor foreslo jeg å legge (annonse-) teksten på en datingside eller i lokalavisen, slik at du har større sjans til å finne en slik mann. Anonymkode: 8bd8c...3a6 2
Gjest lipgloss Skrevet 15. april 2016 #28 Skrevet 15. april 2016 Syns det var et flott innlegg jeg,og kan si at jeg kan identifisere meg med 95% av dette og jo jeg har egne meninger for det om jeg er slik
Gjest 2Bhonest Skrevet 15. april 2016 #29 Skrevet 15. april 2016 Det handler ikke om å finne en partner du kan leve med, men å finne en partner du ikke kan leve uten...
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #30 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, Sheherasade skrev: Det er et spørsmål om at DU må prioritere... hva kan du leve med, og hva kan du ikke leve med? For meg vil verdier, samme type livssyn, humor og god sex være blant det viktigste. Om han liker alt jeg lager av mat, eller om han ikke alltid kan betale regninga, er eksempler på ting som jeg ville sett på som mindre viktig. Kort oppsummert er det jeg skrev: En ikke religiøs mann, som er trygg på seg selv, har integritet, selvrespekt og dermed respekt for andre, et verdisyn som blir viktigere og viktigere i vår verden, og orden i sysakene. Alt jeg ramset opp var for å utdype personligheten. Ikke noe jeg skrev er slått inn i sten. Anonymkode: 29ff3...8b6
momo Skrevet 15. april 2016 #32 Skrevet 15. april 2016 Tror det er vanskelig å finne noen som er 100% som du ønsker. Og man bør velge ut det man synes er det viktigste, så finne en som har det. Og hvem vet kanskje møter du en som ikke er helt som ønsket, men som du får det veldig bra med.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #33 Skrevet 15. april 2016 Jeg kjenner flere som nesten passer,men ikke til alt. F.eks. feirer de 17. Mai. Hvorfor skal de ikke det? Da mener jeg ikke fyllefest eller noe slikt, men lunsj med familien og kanskje noen kjekke aktiviteter på dagen. De er helle ikke ateister,men gjerne åpne agnostikere. Er det feil? Jeg synes du har litt høye/rare krav. Anonymkode: c8dec...845 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #34 Skrevet 15. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Teksten minner mye om en kontaktannonse. Og KG er ikke en datingside, og derfor foreslo jeg å legge (annonse-) teksten på en datingside eller i lokalavisen, slik at du har større sjans til å finne en slik mann. Anonymkode: 8bd8c...3a6 Jeg er blitt fortalt at menn som deler mitt livs og verdisyn, ikke finnes. Derav tråden. Anonymkode: 29ff3...8b6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #35 Skrevet 15. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg er blitt fortalt at menn som deler mitt livs og verdisyn, ikke finnes. Derav tråden. Anonymkode: 29ff3...8b6 Ok Hvem har fortalt deg dette? Og hvor mange har fortalt deg dette? Er det kvinner og/ eller menn som har fortalt deg dette? Jeg håper at du skriver en slik kontaktannonse og finner en slik mann. Lykke til! Anonymkode: 8bd8c...3a6
Sheherasade Skrevet 15. april 2016 #36 Skrevet 15. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kort oppsummert er det jeg skrev: En ikke religiøs mann, som er trygg på seg selv, har integritet, selvrespekt og dermed respekt for andre, et verdisyn som blir viktigere og viktigere i vår verden, og orden i sysakene. Alt jeg ramset opp var for å utdype personligheten. Ikke noe jeg skrev er slått inn i sten. Anonymkode: 29ff3...8b6 Det kom nok ikke særlig godt frem. 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #37 Skrevet 15. april 2016 1 minutt siden, Sheherasade skrev: Det kom nok ikke særlig godt frem. Tror det blir godt nok forstått av de som er som meg. Anonymkode: 29ff3...8b6
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #38 Skrevet 15. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok Hvem har fortalt deg dette? Og hvor mange har fortalt deg dette? Er det kvinner og/ eller menn som har fortalt deg dette? Jeg håper at du skriver en slik kontaktannonse og finner en slik mann. Lykke til! Anonymkode: 8bd8c...3a6 Det var to forsmådde menn bla. Tusen takk ❤ Anonymkode: 29ff3...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #39 Skrevet 15. april 2016 Zzzz, det er ingen som vil lese bibelen Anonymkode: 24f6a...d73 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #40 Skrevet 15. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner flere som nesten passer,men ikke til alt. F.eks. feirer de 17. Mai. Hvorfor skal de ikke det? Da mener jeg ikke fyllefest eller noe slikt, men lunsj med familien og kanskje noen kjekke aktiviteter på dagen. De er helle ikke ateister,men gjerne åpne agnostikere. Er det feil? Jeg synes du har litt høye/rare krav. Anonymkode: c8dec...845 Akkurat det med 17 mai er en liten protest for meg, da jeg er luta lei hysteriet rundt det. 17 mai betyr så lite i den store sammenheng med miljøhensyn, naturkatastrofer osv, at jeg orker ikke en mann som absolutt vil bruke tiden på noe så kommersiellt som 17 mai har utviklet seg til. At han har et flagg hjemme og spiser en kake får stå på hans egen regning. Men jeg deltar da altså på ingenting av tog, flagging, ballongmas, festing, etc. Anonymkode: 29ff3...8b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå