Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest nå
Skrevet

Nyser dere mye som gravide?Jeg har gått nå ei uke og nyst hele tiden.Jeg er ikke forkjølet eller noe.Bare nyser,kan det ha noe med graviditet å gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:P Jeg nøs i begynnelsen av svangerskapet første gang.

Det gjorde jeg også denne gangen.

Mulig det har en forbindelse med graviditeten.

Jeg er sikker på det var det i mitt tilfelle.

Morsomt 8)

Skrevet

Ja, masse!! Og konstant tett i nesen. Det sies vel at gravide lettere kan få tørre slimehinner. Er jo mulig det er derfor...?

Gjest vanligvis kitty
Skrevet

Gikk i klasse en gang med ei som nøs seg gjennom 9 mnd. Mente hun kunne si akkurat når hun ble gravid for da startet nysingen. Hele greia ble litt komisk etterhvert og når noen nøs så spurte vi alltid "er du gravid?". :hoho: En litt morsom "bivirkning", men sikkert slitsomt for den det gjelder.

Kan ikke huske at jeg nøs noe spesielt når jeg var gravid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk nyseanfall ganske fort - er 16 uker nå, og nyser fortsatt litt. Var tett veldig ofte tidligere, syns det har rettet seg litt nå. Leste faktisk at dette er veldig vanlig, og grunnen til det er at blodmengden i kroppen øker, og man føler seg mer tett. Så den kjøper jeg.

Skrevet

Det fikk jeg og gitt har hatt det over ei uke nå og tanta har ikke dukket opp enda,kanskje jeg skal håpe

Gjest Anonymous
Skrevet

Så det ble baby, Nat?? Hihi, moro.........

Skrevet
Så det ble baby, Nat?? Hihi, moro.........

Det ble det gitt:)Hadde ikke trodd at vi fikk det til,var så sikker på at jeg skulle få mensen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gratulerer kjempemasse! Jeg hadde heller ingen tro på baby tilslutt, så sjokket var stort da man fant det ut på legekontoret :) Hvor langt er du på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...