Gjest Fast bruker - anonym nå Skrevet 25. oktober 2004 #1 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har hatt litt rare sykluser det siste halvåret - fra 21 til 28 dager. Har IKM i begynnelsen av 5.november (etter 27-dagers utregning), men synes jeg kjenner gravi-symptomer allerede nå. Har ømme pupper og stikkinger i magen..Sikkert innbilning, men det er jo lov å håpe (nok en gang). Noen andre som har innbilte symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 25. oktober 2004 #2 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du er helt normal i mine øyne..og det trenger jo ikke være innbilning heller!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 25. oktober 2004 #3 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg fikk tanta i forrige uke, etter min første pp. Ble helt overrasket når jeg gikk å ventet på å få "besøk" hvor mye symptomer og rare følelser jeg faktsik kjente at jeg hadde! (Jeg har en sånn vill og ullen turnus på syklusen som du har nn) Jeg vet jo aldri helt nøyaktig når tanta kommer, jeg følte meg helt skikkelig påvei og "kjente at egget festet seg" og gode greier. Lurte på om jeg hadde blitt helt gal! Nå var jo ikke jeg gravid da, men kan hende du er det? Fint å høre at man ikke er helt unormal Madden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker Skrevet 1. november 2004 #4 Del Skrevet 1. november 2004 Da kan jeg iallefall slå fast at det var innbilning til tusen. Mensen kom idag. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 1. november 2004 #5 Del Skrevet 1. november 2004 Æsj...! Bedre lykke neste gang. Men jeg kjenner til problemet, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 1. november 2004 #6 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har også været heelt sikker flere ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 2. november 2004 #7 Del Skrevet 2. november 2004 Og før hver IKM smaker kaffen rart, er småkvalm,ømme bryster,oppblåst mage, forsterket luktesans og er sikker på at endelig........ Og så blir skuffelsen bare større og større og verre og verre for hver måned som går. Og så har vi sikkert ingen symtomer den dagen vi endeligt treffer. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker Skrevet 2. november 2004 #8 Del Skrevet 2. november 2004 Godt å høre at man ikke er alene om å kjenne "sikre" tegn iallefall. Denne gangen skal jeg ignorere alle symptomer - samme hvor småkvalm, etc jeg er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 2. november 2004 #9 Del Skrevet 2. november 2004 Hmmmmmmmmm. Ble plutselig veldigt kvalm. :-) Har IKM 10/11-04. Håpe, håpe, tralla la. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. november 2004 #10 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har bestemt meg for at denne måneden skal jeg IKKE kjenne etter, og jeg skal prøve å ikke tenke så mye prøving. Ikke så lett når jeg henger her inne titt og ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*tine* Skrevet 2. november 2004 #11 Del Skrevet 2. november 2004 Jeg har bestemt meg for at denne måneden skal jeg IKKE kjenne etter, og jeg skal prøve å ikke tenke så mye prøving. Ikke så lett når jeg henger her inne titt og ofte... Huff ja, dette sier jeg til meg selv hver mnd, men det er jo håpløst å IKKE tenke på DET :cry: Det ligger hele tiden i bakhodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker Skrevet 2. november 2004 #12 Del Skrevet 2. november 2004 Det letteste hadde vel vært å holde seg borte fra KG en stund.., mulig jeg prøver det en måneds tid, for å få fokus bort fra prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 2. november 2004 #13 Del Skrevet 2. november 2004 Det trenger man jo ikke....JEG bare surfer mer innom de andre forumene her, og blander meg i alt og ingenting, det funker det og! Tar fokus bort for meg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 4. november 2004 #14 Del Skrevet 4. november 2004 Forsatt småkvalm jeg og rar....... Tralla-la- håpe ,håpe.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker Skrevet 4. november 2004 #15 Del Skrevet 4. november 2004 Lisemor: håper du har bedre lykke enn meg da. (Du kan vel teste snart også, kan du ikke det da?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 4. november 2004 #16 Del Skrevet 4. november 2004 Tester på mandag /tirsdag hvis ikke noe annet kommer i veien. Krysser fingrer og tær og alle hårene på hodet slik at jeg ser ut som et lykketroll og håper da at jeg kommer til å se ut som et lykkelig lykketroll. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ps Skrevet 4. november 2004 #17 Del Skrevet 4. november 2004 Skal krysse det som krysses kan for deg! (Jammen litt kvalm jeg og, men det kan jo være en overdose nypete...... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 4. november 2004 #18 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg var fryktelig gravid i alle pp'ene mine helt til den gangen jeg faktisk var det, for da merket jeg absolutt ingenting og testet mest fordi jeg skulle på fest, hadde lyst til å ta en drink og ville være helt sikker på at jeg IKKE var gravid... (Sånn i ettertid innså jeg at de snodige svimmelhetsanfallene jeg hadde hatt nok skyltes at jeg var gravid, men der&da trodde jeg bare det var fordi jeg hadde sovet litt lite....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 9. november 2004 #19 Del Skrevet 9. november 2004 Det var ikke graviditetskvalme jeg hadde. Tanta kom i går. Er forsatt kvalm jeg. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker - anonym nå Skrevet 16. november 2004 #20 Del Skrevet 16. november 2004 Jada - da er vi igang igjen. Symptomer: Ømme pupper, småkvalm, svimmel, hodepine. Er på dag 20 idag, testet negativt igår (klarte ikke å vente som vanlig). Ser av det jeg skrev forrige gang at det er de samme "tegnene" som går igjen, så det er vel egentlig bare å vente på at mensen skal komme om noen dager. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå