Gå til innhold

Symptomer eller innbilning?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fast bruker - anonym nå

Har hatt litt rare sykluser det siste halvåret - fra 21 til 28 dager. Har IKM i begynnelsen av 5.november (etter 27-dagers utregning), men synes jeg kjenner gravi-symptomer allerede nå.

Har ømme pupper og stikkinger i magen..Sikkert innbilning, men det er jo lov å håpe (nok en gang).

Noen andre som har innbilte symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk tanta i forrige uke, etter min første pp. Ble helt overrasket når jeg gikk å ventet på å få "besøk" hvor mye symptomer og rare følelser jeg faktsik kjente at jeg hadde! (Jeg har en sånn vill og ullen turnus på syklusen som du har nn) Jeg vet jo aldri helt nøyaktig når tanta kommer, jeg følte meg helt skikkelig påvei og "kjente at egget festet seg" og gode greier. Lurte på om jeg hadde blitt helt gal! Nå var jo ikke jeg gravid da, men kan hende du er det? :)

Fint å høre at man ikke er helt unormal Madden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og før hver IKM smaker kaffen rart, er småkvalm,ømme bryster,oppblåst mage, forsterket luktesans og er sikker på at endelig........

Og så blir skuffelsen bare større og større og verre og verre for hver måned som går.

Og så har vi sikkert ingen symtomer den dagen vi endeligt treffer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker

Godt å høre at man ikke er alene om å kjenne "sikre" tegn iallefall. Denne gangen skal jeg ignorere alle symptomer - samme hvor småkvalm, etc jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for at denne måneden skal jeg IKKE kjenne etter, og jeg skal prøve å ikke tenke så mye prøving.

Ikke så lett når jeg henger her inne titt og ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for at denne måneden skal jeg IKKE kjenne etter, og jeg skal prøve å ikke tenke så mye prøving.

Ikke så lett når jeg henger her inne titt og ofte...

Huff ja, dette sier jeg til meg selv hver mnd, men det er jo håpløst å IKKE tenke på DET :cry: Det ligger hele tiden i bakhodet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker

Det letteste hadde vel vært å holde seg borte fra KG en stund.., mulig jeg prøver det en måneds tid, for å få fokus bort fra prøvingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger man jo ikke....JEG bare surfer mer innom de andre forumene her, og blander meg i alt og ingenting, det funker det og! :ler:

Tar fokus bort for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tester på mandag /tirsdag hvis ikke noe annet kommer i veien.

Krysser fingrer og tær og alle hårene på hodet slik at jeg ser ut som et lykketroll og håper da at jeg kommer til å se ut som et lykkelig lykketroll. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var fryktelig gravid i alle pp'ene mine helt til den gangen jeg faktisk var det, for da merket jeg absolutt ingenting og testet mest fordi jeg skulle på fest, hadde lyst til å ta en drink og ville være helt sikker på at jeg IKKE var gravid...

(Sånn i ettertid innså jeg at de snodige svimmelhetsanfallene jeg hadde hatt nok skyltes at jeg var gravid, men der&da trodde jeg bare det var fordi jeg hadde sovet litt lite....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fast bruker - anonym nå

Jada - da er vi igang igjen.

Symptomer: Ømme pupper, småkvalm, svimmel, hodepine. Er på dag 20 idag, testet negativt igår (klarte ikke å vente som vanlig).

Ser av det jeg skrev forrige gang at det er de samme "tegnene" som går igjen, så det er vel egentlig bare å vente på at mensen skal komme om noen dager.

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...