Gå til innhold

Symptomer eller innbilning?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er veldig enkelt å ikke tenke på symptomene før el og bare noen dager etter. Men når jeg nærmer meg IKM....!!

Men det merkelige for meg er at jeg har vært innom nesten alle symptomene, og det er forskjellige hver gang. Denne gangen har jeg hatt mye ømmere pupper enn noen gang. Men nå har det plutselig gått over.

Regner med at tanta kommer i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fast bruker - anonym nå

Siam: Akkurat sånn har jeg det også - bestemmer meg på tro å ære å ikke bekymre meg om symptomer eller noen tegn, men når IKM er sånn ca. en uke unna går spekulasjonene i ville baner!

Testet idag tidlig med de danske testene, først var det kun en strek, så jeg tuslet skuffet i dusjen, men da jeg kom ut var den en svak, svak strek der i tillegg til "negativ"-streken. Vet at testene er ugyldige etter 10 minutter, men jeg vet ikke hvor lenge jeg var i dusjen, og vet ikke om det var en strek eller bare farge som trekker oppover etterhvert. Sukk...får vel teste igjen imorgen...evig optimist!

Ellers er "symptomene" idag som følger: litt ømme pupper og rar i magen. (men det er jo ikke noe nytt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

-Sist måned var jeg kvalm og denne har jeg ømme bryster.

Grubler jeg litt så kommer nokk kvalmen okså- og en kjempeskuffelse når tanta kommer.

Hvordan er symtomene deres da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...