AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #1 Skrevet 14. april 2016 Det virker som det har blitt et stort fokus på rumper de siste årene, og det er nå viktigere enn noen gang at den er trent. Det virker imidlertid som det er like viktig at rumpa er stor? Hvordan ser man forskjell på en trent rumpe og en operert rumpe? Syns det er påfallende mange store rumper der ute som sitter på en ganske utrent kropp... Anonymkode: 9afc4...4ec
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 Operasjons-arr? Og en rumpe kan jo være enten masse fett, eller en god bunch med muskler. Jeg trener 4-5 ganger i uka og har en fin form på rumpa, men man ser jo at den er av trening pga resten av kroppen er godt trent. Kommer slike "skinnyfat" jenter med big booty så er det enten fettmasse eller operert. Men er rumpeoperasjon så vanlig da? Skjønner meg ikke på dem som gjør det.. What the fuck. Anonymkode: 06769...4ee
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #3 Skrevet 14. april 2016 Tror ikke rumpeoperasjon er så vanlig i norge, isåfall er det veldig tabubelagt og folk holder det for seg selv ! men jeg har lagt merke til det samme som deg, mange tynne utrente jenter som har skikkelig neger-booty, ikke bare en "feit rumpe" men sånn at den stikker brått ut i vinkel fra korsryggen også. Anonymkode: 5bad8...35c 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #4 Skrevet 14. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke rumpeoperasjon er så vanlig i norge, isåfall er det veldig tabubelagt og folk holder det for seg selv ! men jeg har lagt merke til det samme som deg, mange tynne utrente jenter som har skikkelig neger-booty, ikke bare en "feit rumpe" men sånn at den stikker brått ut i vinkel fra korsryggen også. Anonymkode: 5bad8...35c Hva betyr det? Er det da foretatt rumpeoperasjon mener du? Kan man evt trene rumpen slik? Anonymkode: 60c33...cc9
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #5 Skrevet 14. april 2016 Her står det litt om rumpeløft og flytting av fett http://akbloggen.no/du-kan-ikke-trene-deg-til-en-kardashian-rumpe/ Anonymkode: 60c33...cc9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #6 Skrevet 15. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr det? Er det da foretatt rumpeoperasjon mener du? Kan man evt trene rumpen slik? Anonymkode: 60c33...cc9 Jeg tror ikke det er mulig å trene til seg en sånn rumpe hvertfall men kan ikke så mye om trening. Er jo ingen muskler som vokser så høyt oppe... Anonymkode: 5bad8...35c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #7 Skrevet 15. april 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Operasjons-arr? Og en rumpe kan jo være enten masse fett, eller en god bunch med muskler. Jeg trener 4-5 ganger i uka og har en fin form på rumpa, men man ser jo at den er av trening pga resten av kroppen er godt trent. Kommer slike "skinnyfat" jenter med big booty så er det enten fettmasse eller operert. Men er rumpeoperasjon så vanlig da? Skjønner meg ikke på dem som gjør det.. What the fuck. Anonymkode: 06769...4ee Enig med denne. Rumpa er jo en eneste stor muskel dekket med fett (som resten av kroppen..) Jevnlig variert trening får rumpa til å vokse og gir en nydelig form. Anonymkode: 5c97e...d4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå