AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Jeg er 28 år, har barn fra tidligere forhold og er interessert i et slags forhold som kun er basert på sex. Dvs at vi har sex, men ikke møter hverandres venner, føler at forholdet må utvikles osv om dere skjønner.. Samtidig vil jeg føle at jeg kan kommunisere med han og at vi kan prate sammen også. Finnes det menn (helst over 30) som kunne tenke seg noe sånt egentlig eller vil alle helst gifte seg og etablere seg og få barn i den alderen? Anonymkode: 2ddf1...182
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 Kjempelett! Du finner noen sånne på enhver bar. Der blir der for alltid, og vill aldri bli en kjærestetrussel for noen Anonymkode: 106f5...d3c 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjempelett! Du finner noen sånne på enhver bar. Der blir der for alltid, og vill aldri bli en kjærestetrussel for noen Anonymkode: 106f5...d3c Hva mente du med siste setningen?🙈 Jeg sliter litt med å skjønne hvordan man skal gå frem for å få en slik avtale.. Har man sex første kvelden går han vel utifra at det er en ons og man hører vel aldri mer fra han? Og treffes man noen ganger først tror han kanskje at vi dater? Føler meg dum, men kom gjerne med tips til en som kun har hatt én FF og det var med en jeg ikke kunne snakke med og som aldri tok initiativ til å møtes. (Mao funka dårlig) Anonymkode: 2ddf1...182
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Jeg mente at det er letter å finne en mann som ikke vill forplikte seg, enn det motsatte. Og det enkleste stedet å finne helt ukompliserte ting, er ved å gå ut. Anonymkode: 106f5...d3c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #5 Skrevet 13. april 2016 Hva med ymse datingsider hvor du er klar på hva du ønsker? Anonymkode: dbd93...890 2
eksentrisk Skrevet 14. april 2016 #6 Skrevet 14. april 2016 Det er ikke noe problem å få til. Prøv Tinder f.eks. Evt er det bare å spørre etter en one night stand om han har lyst til å "gjenta" kosen en annen dag. Verste som kan skje er at han svarer nei. Hadde en søt jente spurt meg om dette etter en vellykket ONS, evt en på Tinder er det noe jeg i høyeste grad ville vurdert. Utseende må være der, noe kjemi, og felles tanker om hva "FF" er - da er man på god vei.
helt_vanlig_mann Skrevet 14. april 2016 #7 Skrevet 14. april 2016 Skulle ikke tro det var veldig vanskelig å finne noen til å stille opp...
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #8 Skrevet 15. april 2016 Den 14. april 2016 at 4.01, eksentrisk skrev: Det er ikke noe problem å få til. Prøv Tinder f.eks. Evt er det bare å spørre etter en one night stand om han har lyst til å "gjenta" kosen en annen dag. Verste som kan skje er at han svarer nei. Hadde en søt jente spurt meg om dette etter en vellykket ONS, evt en på Tinder er det noe jeg i høyeste grad ville vurdert. Utseende må være der, noe kjemi, og felles tanker om hva "FF" er - da er man på god vei. Får prøve Tinder takk for svar. Anonymkode: 2ddf1...182
AnonymBruker Skrevet 15. april 2016 #9 Skrevet 15. april 2016 Den 13. april 2016 at 1.07, AnonymBruker skrev: Jeg mente at det er letter å finne en mann som ikke vill forplikte seg, enn det motsatte. Og det enkleste stedet å finne helt ukompliserte ting, er ved å gå ut. Anonymkode: 106f5...d3c Tuller du eller? I min erfaring er menn rimelig giftelystne skapninger. Særlig dersom de når noen-og-tretti uten barn. Ts: du ser trolig etter en mann i samme situasjon som deg. Altså en mann med barn fra før som har behov for sex men ikke behov for å flytte sammen, slå sammen ungekull, skaffe seg byggetrinn nr 2 og så videre. Noe som trolig er de aller fleste menn med barn fra før og litt fornuft. Anonymkode: 1749a...78b
Charmander Skrevet 15. april 2016 #10 Skrevet 15. april 2016 Tinder, Bar,++ Bare vær helt åpen om dine intensjoner fra starten så er dette veldig greit å skaffe seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå