Gå til innhold

Sjelden sykdom - innvendig aggresjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har blitt syke som unge eller voksne her og opplever endel innvendig aggresjon på grunn av det?  Jeg kan til tider være hvitglødende av raseri på innsiden fordi folk ikke forstår min situasjon og lignende. Noen som har det likens? 

Anonymkode: ffcbe...d94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Psykolog. 

Anonymkode: 4fa51...f55

AnonymBruker
Skrevet
Den 13.4.2016 at 21.53, AnonymBruker skrev:

Noen som har blitt syke som unge eller voksne her og opplever endel innvendig aggresjon på grunn av det?  Jeg kan til tider være hvitglødende av raseri på innsiden fordi folk ikke forstår min situasjon og lignende. Noen som har det likens? 

Tror ikke du har en sjelden sykdom. Jeg tror heller at du bør få hjelp av psykolog til å bli kvitt aggresjonen din. 

Anonymkode: 7f630...10f

AnonymBruker
Skrevet

Har følt sorg. Har følt sinne. Men mot situasjonen. ikke folk egentlig.

Anonymkode: 42a7a...0f5

AnonymBruker
Skrevet

Vel.. måtte tenke videre. Jo noen ganger har jeg hatt episoder av innvendig sinne fordi jeg har sagt fra om noe om og om igjen og så går det ikke inn. Venner og slikt. men tar det ikke ut på dem

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har følt sorg. Har følt sinne. Men mot situasjonen. ikke folk egentlig.

Ja nettopp, det er ikke personrettet og jeg opplever det samme.

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel.. måtte tenke videre. Jo noen ganger har jeg hatt episoder av innvendig sinne fordi jeg har sagt fra om noe om og om igjen og så går det ikke inn. Venner og slikt. men tar det ikke ut på dem

Samme her, frustrasjon og oppgitthet er også nøkkelord for meg. Gjør du noe spesielt de gangene (hvis det skjer) du blir litt overveldet av det hele? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...