AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Startet på denne pillen for 1 uke siden, og jeg merker ikke så mye til sinnautbrudene, MEN jeg blør snart i hjel 😣. Aldri blødd så mye. Er det vanlig å blø så kraftig i 4 dager ? Dette er min første runde med p-piller. Jeg er også kvalm og svimmel. Men ellers ingen andre bivirkninger Anonymkode: e151d...bf5
M1988 Skrevet 13. april 2016 #2 Skrevet 13. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Startet på denne pillen for 1 uke siden, og jeg merker ikke så mye til sinnautbrudene, MEN jeg blør snart i hjel 😣. Aldri blødd så mye. Er det vanlig å blø så kraftig i 4 dager ? Dette er min første runde med p-piller. Jeg er også kvalm og svimmel. Men ellers ingen andre bivirkninger Anonymkode: e151d...bf5 Jeg gikk på mikrogynon og blødde konstant i en måned før jeg da slutta. Pluss, hadde masse humørsvingninger og skikkelig sinna uten grunn til tider, som også bidro til slutt. Nå skal det sies at jeg kommer fra en familie hvor nesten ingen tåler p-piller..
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 8 minutter siden, M1988 skrev: Jeg gikk på mikrogynon og blødde konstant i en måned før jeg da slutta. Pluss, hadde masse humørsvingninger og skikkelig sinna uten grunn til tider, som også bidro til slutt. Nå skal det sies at jeg kommer fra en familie hvor nesten ingen tåler p-piller.. Jeg kommer ikke til å klare å fungere hvis jeg skal blø lengere 4 dager. Hva byttet du ut med? Anonymkode: e151d...bf5
M1988 Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer ikke til å klare å fungere hvis jeg skal blø lengere 4 dager. Hva byttet du ut med? Anonymkode: e151d...bf5 Slutta rett og slett for godt. Største grunnen til dette er at så mange ikke tåler p-piller i familien. Har tre søstre, og kun en har kunnet gå på p-piller uten problemer liksom.. Hun gikk på yasminelle og var kjempefornøyd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå