Gå til innhold

Flashcards app


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på utkikk etter en god app der man kan lage egne flashcards. Jeg har lastet ned Flashcard Hero (gratisversjon), men jeg har ikke fått utforsket den så mye enda. Har dere brukt noen gode apper? Jeg vil ha en enkel og oversiktelig plattform og helst bruk av farger på selve flashcardsene. Det siste er ikke kjempeviktig, men helt klart noe jeg ønsker. 

Anonymkode: 61f3d...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Anki (Ankimobile flashcards) er veldig bra fordi det kan du ha både som app på mobilen, i nettleseren på pcn og som eget program på pcn, og dsse kan synkronisere seg i mellom, jeg synes det går raskere å lage kortene på pcn og deretter gå igjennom dem på mobilen. Den er gratis til android, men koster dessverre 269 kr til iphone.

Anonymkode: acc4c...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Anki (Ankimobile flashcards) er veldig bra fordi det kan du ha både som app på mobilen, i nettleseren på pcn og som eget program på pcn, og dsse kan synkronisere seg i mellom, jeg synes det går raskere å lage kortene på pcn og deretter gå igjennom dem på mobilen. Den er gratis til android, men koster dessverre 269 kr til iphone.

Anonymkode: acc4c...842

Takk for tips! Jeg har faktisk Anki på PC, men jeg liker ikke plattformen så godt der. Det ser mye bedre ut på mobil ut ifra hva jeg kan se. Hva tenker du om dette? Jeg skal se det litt an, men sannsynligvis kjøper jeg appen til tross for at den er litt dyr. 

11 timer siden, Pinecone skrev:

Chegg Flashcards

Takk for innspill! Jeg skal sjekke det ut. 

Anonymkode: 61f3d...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Jeg har faktisk Anki på PC, men jeg liker ikke plattformen så godt der. Det ser mye bedre ut på mobil ut ifra hva jeg kan se. Hva tenker du om dette? Jeg skal se det litt an, men sannsynligvis kjøper jeg appen til tross for at den er litt dyr. 

Takk for innspill! Jeg skal sjekke det ut. 

Anonymkode: 61f3d...ce6

Er enig i at den ikke ser så bra ut på pc. den ser kanskje LITT bedre ut på android, men ser en del bedre ut på iphone og det er sikkert derfor den koster penger der. Jeg har ikke brukt anki siden jeg byttet fra android til iphone i høst pga prisen, så er litt usikker på hvilken app jeg selv ender opp med neste gang!

Anonymkode: acc4c...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er enig i at den ikke ser så bra ut på pc. den ser kanskje LITT bedre ut på android, men ser en del bedre ut på iphone og det er sikkert derfor den koster penger der. Jeg har ikke brukt anki siden jeg byttet fra android til iphone i høst pga prisen, så er litt usikker på hvilken app jeg selv ender opp med neste gang!

Anonymkode: acc4c...842

Den er grei! Takk igjen for svar. Da prøver jeg meg nok med Anki. :)

Anonymkode: 61f3d...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...