Gå til innhold

Problemer på jobben...?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er sykemeldt i fra jobben nå pga at jeg har brekt foten min.
vært sykemeldt i 8 uker, men nå begynner foten ta form.
Jeg skal begynne jobbe igjenn den 25april, da går sykemeldingen ut.

Jeg har snakket med min lege om at jeg ikke trives på jobb, da sjefen der jeg jobber er totalt uakseptabelt mot meg.
Da jeg knakk foten så ble hun kjempe sur og sa at det irriterte henne at jeg hadde vært på byen, hun sa også at jeg kunne sitte på gulvet med ungene i barnehagen... å siden jeg ikke hadde fått røngten så var det ikke brudd i foten.
Hun drar å opp ting fra fortiden hvergang hun skal rakke ned på meg.

Ser meg aldri i jobben jeg gjør og roser alle andre for den jobben de gjør.
Hvergang så sitter jeg der å hører på rosen hun gir til de andre på jobb.

Jeg har det ubehagelig med henne på jobb og sånn skal det ikke være?

Har prøvd snakke med henne men det går ikke, hun bare overser totalt det jeg sier.
Hun har rakket ned på meg personelig å... hun sa en gang at jeg måtte slutte med å si mmm for det var irriterende for hun.
Fikk kjeft av noe jeg ikke skjønte hva jeg skulle få kjeft før.

Etter julebordet så var hun så sur på meg enda jeg ikke hadde gjort noe galt.

Hun bare rett og slett liker meg ikke.

Jeg får en følelse at jeg ikke kan være sykemeldt fra jobb til jeg finner meg ny jobb.
Får dårlig samvittighet for de andre, selv om det er vikar for meg.

Jeg har vaglet fram og tilbake om jeg skal gå tilbake men klarer ikke bestemme meg.

Sånn som nå har hun plutselig sendt meg melding at hun gleder seg til jeg kommer tilbake på jobb osv.

Men jeg vet jo at det kommer til å skje flere gang.. nedrakking og at jeg vil føle meg ubhagelig...

 

Er det noen som kan bare fortelle om nån har hatt det samme eller om nån har tips eller hva jeg kan gjøre?
 

Anonymkode: 78878...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt dette opp med den det gjelder?hvis ikke du har gjort det ville jeg først prøvd å fortelle vedkommende hvordan du opplever situasjonen. Hvis ikke ville jeg prøvd å finne noen andre jobber du kan søke på. Det er tross alt på jobb man skal være store deler av dagen. 

Lykke til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...