Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som veit om noen nett-steder hvor man kan svare på forskjellige spørre-undersøkelser?

Jeg har prøvd ut noe som heter yougov og panel.no 
 De betaler i alle fall mye bedre enn for eksempel "user needs" og lignende.
 Er det noen som har prøvd ut "seer panelet" eller noen lignende steder?

Anonymkode: 838a6...418

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er med i panel.no, M3 panel og Userneeds.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Xavana skrev:

Er med i panel.no, M3 panel og Userneeds.

Er "Userneeds" egentlig noe som betaler ganske greit for seg?

Jeg trodde man måtte spare opp til 10 00 poeng - før man faktisk kunne ta ut dette til gavekort?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er med i GallupPanelet og Panel.no. Jeg har akkurat fått 200 poeng i GallupPanelet og har over 1000 poeng i panel.no. Det går mye raskere å spare opp poeng på Panel.no enn i Gallup for min del. 

Hvordan blir en med i  yougov og M3 panel og Userneeds? Må jeg bli vervet?

Anonymkode: c0a31...55a

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er med i GallupPanelet og Panel.no. Jeg har akkurat fått 200 poeng i GallupPanelet og har over 1000 poeng i panel.no. Det går mye raskere å spare opp poeng på Panel.no enn i Gallup for min del. 

Er det ikke bare å gå inn på det aktuelle  nett-stedet og melde seg inn? :P

Eller hvis du kjenner noen som allerede er medlem, så kan du sikkert spørre dem hvordan dette foregår?

Skrevet
Den ‎13‎.‎04‎.‎2016 at 14.38, AnonymBruker skrev:

Er "Userneeds" egentlig noe som betaler ganske greit for seg?

Jeg trodde man måtte spare opp til 10 00 poeng - før man faktisk kunne ta ut dette til gavekort?

Stemmer det, men de når du kjapt, for du får flere hundre poeng for hver undersøkelse.

Skrevet
Den ‎13‎.‎04‎.‎2016 at 16.26, AnonymBruker skrev:

Enten går du inn på nettsiden og melder deg på, eller så kan du sende mailadr. din i en pm til meg så r det sikkert en måte jeg kan  verve deg.

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett umulig å tjene penger på det der.

Anonymkode: 2e47e...10e

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Xavana skrev:

Stemmer det, men de når du kjapt, for du får flere hundre poeng for hver undersøkelse.

Men hvis du omsider har spart opp 10 000 poeng hos user needs, så får du vel bare ett gavekort på hundre kroner eller noe? :P

Skrevet
Den ‎15‎.‎04‎.‎2016 at 11.05, AnonymBruker skrev:

Det er det vel ikke! Det koster ingenting å svare på undersøkelsene, alikevel får du penger. Jeg har handlet mange ganger for gavekortene jeg har fått. Du bestemmer jo helt selv hvor mange us du vil svare på, og dermed hvor mye du vil tjene. Noen ganger blir jeg også spurt om å møte personlig på undersøkelser, og da får jeg 500 kr.

Den ‎15‎.‎04‎.‎2016 at 12.14, AnonymBruker skrev:

Men hvis du omsider har spart opp 10 000 poeng hos user needs, så får du vel bare ett gavekort på hundre kroner eller noe? :P

Husker dessverre ikke hva poengene blir i kroner....

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎15‎.‎04‎.‎2016 at 11.05, AnonymBruker skrev:

Hvis du kjeder deg - og bruker tiden på å surfe gjennom tilfeldige folks profiler på facebook, leser en hel haug med tråder her på forumet (eller lignende debatt-forum) og finner på noe annet for å få tiden til å gå......

Da kan du vel like gjerne svare på noen slike spørre-undersøkelser - og heller tjene noen poeng og gavekort?

AnonymBruker
Skrevet
Den 15.4.2016 at 12.14, AnonymBruker skrev:

Nei, du får ordentlige ting. Du kan derimot velge å være med i gaekorttrekningen i stedet for å få poeng

Anonymkode: 848f2...a73

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du får ordentlige ting. Du kan derimot velge å være med i gaekorttrekningen i stedet for å få poeng

Har de begynt med en slags nett-butikk eller noe da - med forskjellige gjenstander og ting - som man kan kjøpe for poengene sine?

AnonymBruker
Skrevet

Er med i i-Say :) har ikke vært med så lenge, men er fornøyd så langt. Var en søt gammel dame som kom på døra en gang og spurte om jeg ville være med på en undersøkelse, også fikk jeg to flax-lodd for det. Så spurte hun meg etterpå om jeg ville få undersøkelser på Mail.

Anonymkode: 615ee...767

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har de begynt med en slags nett-butikk eller noe da - med forskjellige gjenstander og ting - som man kan kjøpe for poengene sine?

Ja

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Hva om de bare tilbyr noe dilldall og krimskrams som man egentlig ikke har bruk for da?

Jeg vil i alle fall heller ha poeng som kan veksles inn i gavekort.

Men da må jo gavekortet også ha en verdi, slik at det faktisk er verdt å bruke noen minutter på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...