Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er det man får gnag fra, egentlig? 

Nei, jeg bærer ikke nag til noen. Jeg kommer meg fort over det meste :) 

Anonymkode: c732f...4a4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jessica
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svada. Hva har du pugga på a? Har du pugget det normen og det almennheten mener er okey å si, sånn at du høres sånn nogenlunde fint ut for omstendighetene?

Anonymkode: 1b9a8...4ae

😂😂😂 Snakk om å overdrive da. God bedring 

Gjest Jessica
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror brukeren mener at man slipper å gå å være bitter og holde på negative følelser ved å tilgi. Det kan være plagsomt å gå hver dag å være sur på noen. :)

Anonymkode: 1231e...689

Takk 😉 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det man får gnag fra, egentlig? 

Nei, jeg bærer ikke nag til noen. Jeg kommer meg fort over det meste :) 

Anonymkode: c732f...4a4

Åh, endelig noen som rettet det, jeg holdt på å bli gal.

Jeg bærer litt nag, men det er èn litt spesiell situasjon, og det er litt vanskelig å komme seg forbi det. Stort sett tilgir jeg folk ganske fort. 

Anonymkode: 33f99...6aa

AnonymBruker
Skrevet
Den 13.4.2016 at 11.53, AnonymBruker skrev:

Når du går rundt i det daglige...er det noen du bærer spesielt gnag til akkurat nå? Og hvorfor?

Anonymkode: 41b5f...8be

Heter det ikke å bære nag - ikke gnag? :D

Vel, jeg prøver å tilgi og glemme,

men enkelte bitcher i klassen min vil jeg nok alltid bære nag til. De ødela så mye for meg...

Det tok mange år å bygge opp igjen selvtilliten for å si det sånn....

Baksnakking og latterliggjøring, jeg var stille og beskjeden og ble bare mer innesluttet når de gjorde narr av meg når jeg åpnet munnen fordi de mente jeg mumlet.... 

og en annen bitch i klassen,

hun spredde rykte i klassen om at jeg hadde bæsj på rumpa - 

noe som ikke var sant (jeg overhørte da hun hvisket det første gangen i garderoben og sjekket det med en gang at det ikke stemte), men jeg var for blyg til å forsvare meg (pga latterliggjøringen) 

og snart spredde det seg til hele klassa, og klassen bølle nr 1 plaget meg og kalte meg klumpen og alt mulig! 

Bitch bitch bitch! Grunnen til at hun spredde rykte, var pga en i klassen var forelska i meg, jeg likte ikke han da, men kan hende hun trodde det... så hun måtte spre et dårlig rykte, slik at han skulle like henne i stedet! Møkkakjerring! Hun burde vite hvordan det er å bli mobbet, hele barneskolen ble hun kalt snørrvalp pga hun snørret så masse... det var først på ungdomsskolen hun ble en av de "populære", bare pga hun hadde blitt sammen med en kul, eldre gutt og begynt å røyke og snuse.... 

Jeg hadde henne på facebook, men slettet henne pga jeg klarer ikke komme over hvordan hun ødela mitt rykte! Drittkjerring! Hrmfffffffffffff

Om det blir noen klassegjenforeningsfest gidder i alle fall ikke jeg komme.... Jeg har det SÅ mye bedre uten å se de stygge trynene! 

Anonymkode: 07ad6...b74

Skrevet (endret)

Ja,barnevernet .

Og alle voksne og folk på min alder, som ikke likte meg pga overgrep og at ingen trodde på meg når jeg sa jeg ikke skulle anmelde(var livredd). Jeg hadde ikke begynt på ungdomskolen engang .

Etter det startet ett helvete for meg som jeg sliter med enda . De som var på stedet det skjedde ,Presset meg med at de hadde det på film. Lurte meg ut som at vi var venner og lurte meg ut bare for og være jævlige mot meg.

En gang kom de og lo å var så gode venner,helt til de la meg i bakken ,sparka i sida og tegna i hele ansiktet med sprittusj .

Det er så mye som har skjedd at jeg kunne skrevet en bok.

Kommer alltid til og bære nag. De har ødelagt så mye for meg.

Jeg er ikke en engel jeg heller ,men når du blir så plaget så er det mye sinne i kroppen .

Endret av lovedrug
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, endelig noen som rettet det, jeg holdt på å bli gal.

Jeg bærer litt nag, men det er èn litt spesiell situasjon, og det er litt vanskelig å komme seg forbi det. Stort sett tilgir jeg folk ganske fort. 

Anonymkode: 33f99...6aa

Hva tror det er som har blitt ryddet bort fra tråden to ganger? :rolleyes: Jo, en masse rettelser.

Anonymkode: 946de...93d

• Liker 2
Skrevet

Igår var jeg i dyrebutikken, og kjøpte med meg masse gnag til kaninen min, og bar det med meg hjem :)  Hun ble kjempeglad :tongue:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Ewe skrev:

Igår var jeg i dyrebutikken, og kjøpte med meg masse gnag til kaninen min, og bar det med meg hjem :)  Hun ble kjempeglad :tongue:

Det samme gjorde jeg til hamsteren min. Nå bærer hun på masse gnag i munnen og er overlykkelig! :)

Anonymkode: 60a32...e6e

• Liker 1
Skrevet

Herregud kan folk slutte meddele gnag/nag greia og heller svare på hva TS spør om?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg bærer gnag til venninna mi som tydeligvis syns det er greit å date exen min. Not cool. Har slettet dem begge fra livet mitt, men dersom jeg ser en av dem gnager det litt i hjertet:'(

Anonymkode: 12989...e8c

AnonymBruker
Skrevet

Lord Audun, er det deg?

Anonymkode: b12f5...c74

AnonymBruker
Skrevet

Ja. En tidligere venninne

Anonymkode: 6074a...568

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lord Audun, er det deg?

Anonymkode: b12f5...c74

Nei, det er Labi

Anonymkode: 7bc05...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Tja, ikke noe jeg tenker på til daglig, men det er et par jenter jeg gikk på skole med som jeg nok ikke ville hilst på om jeg traff dem på gata. 

Anonymkode: 51d81...246

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...