AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Når du går rundt i det daglige...er det noen du bærer spesielt gnag til akkurat nå? Og hvorfor? Anonymkode: 41b5f...8be
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 Nja- kommer av og til på en drittsekk jeg pleide å kjenne, men ikke sånn at det plager meg mye. (PS- heter nag, ikke gnag;) ) Anonymkode: 24f4f...136 9
chouette Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Bærer såklart gnag til hamsteren min som døde fra meg. 16
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #5 Skrevet 13. april 2016 Ja til moren min så gjør jeg nok det. Da hun møtte min stefar så ble rett og slett jeg glemt. Det var slutt på å få ha med venner hjem, ikke kunne jeg låne telefonen, bli hentet/kjørt noen steder, jeg fikk ikke se på tv osv. Hans regler var de eneste som skulle følges og hun løftet ikke en finger for at ting som skulle forbli som de var før hun møtte han. Dette førte jo til at jeg ble ensom, jeg satt på rommet hver dag og var aldri med venner lenger. Så jeg bærer nag til dette, fordi barndommen min ble veldig annerledes enn den hadde trengt å bli pga dette. Anonymkode: 43148...fba 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #6 Skrevet 13. april 2016 For å hjelpe til med å få tråden inn på rett spor igjen: nei, heldigvis ikke nå lenger. Jeg har blitt mye flinkere til å la ting gå etterhvert som jeg har blitt eldre. Som yngre kunne jeg gå lenge og gnage på hendelser hvor jeg følte meg dårlig behandlet, og det satt gjerne godt fast. Er glad jeg ikke har det på samme måte nå! Anonymkode: 6a21f...688 4
melatonin Skrevet 13. april 2016 #7 Skrevet 13. april 2016 (endret) Deler av innlegget er slettet iht ryddemelding. Mynona, mod. Jeg bærer faktisk "gnag" til en tidligere kollega som var ekstremt urettferdig og uærlig mot meg, de kostet meg nesten arbeidsplasen min, hun har sluttet, men fortsatt så jenner jeg det gnager når jeg ser henne. Endret 13. april 2016 av Mynona 2
fullførsetningen Skrevet 13. april 2016 #8 Skrevet 13. april 2016 Jeg vet ikke. Jeg tror ikke det. Isåfall blir det gradvis mindre av det. Litt etter litt.
Cambria Skrevet 13. april 2016 #9 Skrevet 13. april 2016 Ja, til en eks av meg. Han behandlet meg langt fra bra. Kanskje litt feil å si jeg bærer nag til han siden jeg ikke tenker på han hver uke en gang, men kjenner det så godt når jeg tenker på han.
Mynona Skrevet 13. april 2016 #10 Skrevet 13. april 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #11 Skrevet 13. april 2016 På en måte ja. Men jeg jobber med meg selv for å ikke bli oppspist av bitterhet og hevnlyst. Vil ikke at de skal få makt over meg på den måten. Samtidig håper jeg at Karma gjør jobben sin, slik at jeg slipper. Og det har faktisk skjedd i et tilfelle. Anonymkode: b8740...51b
Gjest Kaffekrus Skrevet 13. april 2016 #12 Skrevet 13. april 2016 Mja.. det er noen mennesker jeg fortsatt kan kjenne et lite stikk når jeg tenker på, men i grunn prøver jeg å la ting gå eller snakke med den det gjelder. Jeg har som mål å tilgi alle de som på en eller annen måte har såret meg, rett og slett fordi jeg tror det skader meg selv mer enn noe annet å bære nag til dem
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #13 Skrevet 13. april 2016 Jeg bærer på mye gnag, og gnager på dette hver eneste dag. Anonymkode: 60a32...e6e 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #14 Skrevet 13. april 2016 Ja, lit dessverre. Skjønner det ikke er en bra ting, så prøver å legge det i fra meg. Men jeg har lenge følt meg avvist og går glipp av viktige ting i livet (som mann og barn). Det gjør at jeg bærer litt gnag til alle som får slike ting til. Hva er det de har som jeg mangler, liksom? Jeg er aldri sur eller sint mot andre altså, jeg bare merker at jeg har litt mørke inn i meg på grunn av det Anonymkode: 00f27...1a1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #15 Skrevet 13. april 2016 Ja, det gjør jeg. Ønsker på en måte ikke å legge det bort heller, personen fortjener liksom ikke å bli tilgitt helt.. Anonymkode: c938d...a2a
michaeline__07 Skrevet 13. april 2016 #16 Skrevet 13. april 2016 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det gjør jeg. Ønsker på en måte ikke å legge det bort heller, personen fortjener liksom ikke å bli tilgitt helt.. Anonymkode: c938d...a2a Samme her. Jeg hadde aldri tilgitt dem og de menneskene er så forsøplet at de egentlig ikke fortjener en tanke en gang. Mener å huske at jeg skrev hva jeg mente om dem for en tid tilbake... Angrer ikke et sekund. Det heter nag, er det ikke det du mener ts? Endret 13. april 2016 av michaeline__07 la til
Mynona Skrevet 13. april 2016 #17 Skrevet 13. april 2016 Tråden er ryddet for avsporinger. Mynona, mod.
Gjest Jessica Skrevet 14. april 2016 #18 Skrevet 14. april 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det gjør jeg. Ønsker på en måte ikke å legge det bort heller, personen fortjener liksom ikke å bli tilgitt helt.. Anonymkode: c938d...a2a Spørs ikke om du skader deg selv mer enn det du skader dem ? Som regel vet jo ikke folk engang hva vi føler om dem . Tilgi dem for deg og din fred. Ikke for fordi de fortjener det
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #19 Skrevet 14. april 2016 2 timer siden, Jessica skrev: Spørs ikke om du skader deg selv mer enn det du skader dem ? Som regel vet jo ikke folk engang hva vi føler om dem . Tilgi dem for deg og din fred. Ikke for fordi de fortjener det Svada. Hva har du pugga på a? Har du pugget det normen og det almennheten mener er okey å si, sånn at du høres sånn nogenlunde fint ut for omstendighetene? Anonymkode: 1b9a8...4ae
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #20 Skrevet 14. april 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svada. Hva har du pugga på a? Har du pugget det normen og det almennheten mener er okey å si, sånn at du høres sånn nogenlunde fint ut for omstendighetene? Anonymkode: 1b9a8...4ae Tror brukeren mener at man slipper å gå å være bitter og holde på negative følelser ved å tilgi. Det kan være plagsomt å gå hver dag å være sur på noen. Anonymkode: 1231e...689 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå