AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #21 Skrevet 14. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, jeg tolket at det var større sammenhenger siden det ikke var mulig for dere å initiere kontakt utenom. Anonymkode: 93e49...4d1 Du misforstår. Eksemplet med min fars kompiser er en annen setting. Han jeg snakker om møter jeg i jobbsammenheng. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #22 Skrevet 14. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, skal du virkelig problematisere at en fyr noen ganger legger en hånd på ryggen din, som (etter hvordan hovedinnlegget ditt fremstår), mest bare er en høflig gest for å for eksempel føre deg ut? Anonymkode: b659f...d83 Hvor har jeg problematisert noe som helst? Hvorfor så sur? Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #23 Skrevet 14. april 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har jeg problematisert noe som helst? Hvorfor så sur? Anonymkode: 7926b...dac Ved å stille problemstillingen: "hva legger menn i slike berøringer", så har du problematisert tema. Uansett. Jeg ville ikke lagt noe i det. Det er en høflig gest. Synd at menn ikke kan gjøre noe som helst uten at det skal bli tolket seksuelt. Anonymkode: 93e49...4d1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #24 Skrevet 14. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ved å stille problemstillingen: "hva legger menn i slike berøringer", så har du problematisert tema. Uansett. Jeg ville ikke lagt noe i det. Det er en høflig gest. Synd at menn ikke kan gjøre noe som helst uten at det skal bli tolket seksuelt. Anonymkode: 93e49...4d1 Du verden. Jeg har hverken problematisert det eller tolket det seksuelt. Jeg stilte et enkelt spørsmål om hva menn legger i denne berøringen. Og om du leser mine svar, ser du ingen seksualisering der. Ro deg ned. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #25 Skrevet 14. april 2016 Den 13. april 2016 at 12.05, AnonymBruker skrev: TS sier han legger hånden på korsryggen. Hvor langt ned? Er det nærmere skulderparti er det som regel ikke noe annet enn kameratslig berøring. Er det derimot mot nede på korsryggen...jo nærmere rumpa på korsryggen en mann legger hånden sin jo sterkere seksuelle hentydninger. Legger han feks hånden helt i overgangen fra rygg til rumpa vil han helt klart knulle deg. Tror en del kvinner her er dårlige til å lese menns signaler.. Anonymkode: 62173...195 Vet du i det hele tatt hvor korsryggen er? Det er ikke rundt skulderpartiet. Anonymkode: fef98...846 2
Snipa Skrevet 14. april 2016 #26 Skrevet 14. april 2016 Jeg kjenner en som gjør det samme. Men han er en "berører", veldig fysisk av seg. Trodde i starten at det var noe spesielt, men ser at han tar på omtrent alle han snakker med, både kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #27 Skrevet 14. april 2016 Jeg tror som Snipa, at han er en "berører". Akkurat som noen er "klemmere" Anonymkode: a8458...5b5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #28 Skrevet 14. april 2016 Hehe Nordmenn er så lite vant med å bli berørt at de lager en tråd av det på kvinneguiden. Jeg er også en touchy person av natur, og legger ingenting i mine berøringer av andre. Gjør det bare for å være hyggelig. Kan da ta feks på skulder eller ryggen uten at det selvfølgelig betyr noe annet enn annerkjennelse og respekt. Vedder på at han ikke tenker over at han tar på ryggen din selv en gang Anonymkode: ca682...fd3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #29 Skrevet 14. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe Nordmenn er så lite vant med å bli berørt at de lager en tråd av det på kvinneguiden. Jeg er også en touchy person av natur, og legger ingenting i mine berøringer av andre. Gjør det bare for å være hyggelig. Kan da ta feks på skulder eller ryggen uten at det selvfølgelig betyr noe annet enn annerkjennelse og respekt. Vedder på at han ikke tenker over at han tar på ryggen din selv en gang Anonymkode: ca682...fd3 Hehe, ja det er godt mulig det. Jeg var en klemmer tidligere, inntil noen tok det for en invitt til noe mer. Noe det ikke var. Jeg er derfor svært forsiktig med å tenke at det ligger noe bak berøringen, men det var jo greit å få det litt belyst fra utenforstående. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #30 Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja det er godt mulig det. Jeg var en klemmer tidligere, inntil noen tok det for en invitt til noe mer. Noe det ikke var. Jeg er derfor svært forsiktig med å tenke at det ligger noe bak berøringen, men det var jo greit å få det litt belyst fra utenforstående. Anonymkode: 7926b...dac En klem er litt annerledes enn en hånd på skulderen vil jeg si? Anonymkode: ca682...fd3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #31 Skrevet 14. april 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: En klem er litt annerledes enn en hånd på skulderen vil jeg si? Anonymkode: ca682...fd3 Mulig det for noen, jeg mente aldri noe med det og ga klemmer til kollegaer, venner, naboer. Er slutt på det nå, fikk meg en liten smekk. Du skrev nordmenn, betyr det at du er fra et annet land? Anonymkode: 7926b...dac
Gjest Minesveiper Skrevet 14. april 2016 #32 Skrevet 14. april 2016 (endret) Jeg gjør det med damer jeg flørter med / er interessert i. Endret 14. april 2016 av Minesveiper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå