AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #1 Skrevet 13. april 2016 Det er en bekjent jeg noen ganger har en professjonell relasjon med som noen ganger legger hånden sin på korsryggen min, uten noen spesiell tydelig grunn til dette. Det jeg kan se. Det kan være på vei ut en ytterdør, utendørs, innendørs alt ettersom. Utenpå klær selvfølgelig. Vi har ikke hatt noe forhold og kontakten er professjonell og vennskapelig. Prater og deler ting fra privaten, livssyn, konflikter osv. Litt tøyseprat har det vært, men det er sjeldent. Ingen flørting. Men vil tro begge ville vært komfortable med hverandre som nære venner etterhvert. Kan noen utdype eller gi forslag til hva dette kan være? Det er ikke ubehagelig, men jeg er igrunn ikke vant til slik berøring fra andre enn tidligere kjærester og eksmann. I de tilfellene har det vært tydelige tegn på flørt og nærhet. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Jeg ville ikke lagt noe i det. Det er hva jeg har gjort hittil, men det gikk et lys opp for meg at det i det siste har hendt nesten hver gang vi treffes. Han er og den eneste som gjør det av alle jeg er i kontakt med. Kanskje bare ren høflighet. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #4 Skrevet 13. april 2016 Hadde ikke lagt noe i det. Jeg heller. Anonymkode: 02c53...63e
icom Skrevet 13. april 2016 #5 Skrevet 13. april 2016 1. han er bare hyggelig/og sånn han er 2. han vil pule stort sett ikke noe vanskeligere enn det : ) 4
avida30 Skrevet 13. april 2016 #6 Skrevet 13. april 2016 Noen er bare vennlige og touchy av natur, andre berører kun ved seksuell interesse. Umulig for oss å si. Jeg ville ikke lagt noe i det med mindre han også ofte spurte om å gjøre noe sammen på privaten eller ba meg ut. 2
pautina Skrevet 13. april 2016 #7 Skrevet 13. april 2016 Franske menn gjør alltid det der har jeg inntrykk av, alltid gjennom en dør, lurer på om de på en måte geleider meg trygt gjennom døren at det er tanken....jeg blir satt ut...men det blir jeg av at de holder døren og trekker ut stolen også...ment som en gentlemansfakte tror jeg, har ikke oppfattet flirt fra de samme i hvert fall... blir voldsomt keitete i sånne situasjoner, vi er jo ikke vant til det her på berget og jeg blir så satt ut at jeg helst skulle vært det foruten ja...
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #8 Skrevet 13. april 2016 1 minutt siden, avida30 skrev: Noen er bare vennlige og touchy av natur, andre berører kun ved seksuell interesse. Umulig for oss å si. Jeg ville ikke lagt noe i det med mindre han også ofte spurte om å gjøre noe sammen på privaten eller ba meg ut. Proffessjonelt har ingen av oss anledning til å invitere til noe slikt. Det lar seg bare ikke gjøre. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #9 Skrevet 13. april 2016 6 minutter siden, icom skrev: 1. han er bare hyggelig/og sånn han er 2. han vil pule stort sett ikke noe vanskeligere enn det : ) Vel. Jeg vet ikke nok til å vite om han bare er slik. Jeg har ikke hatt anledning til å observere hans opptreden mot andre kvinnelige kontakter. Jeg får anta det bare er vennlighet. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #10 Skrevet 13. april 2016 TS sier han legger hånden på korsryggen. Hvor langt ned? Er det nærmere skulderparti er det som regel ikke noe annet enn kameratslig berøring. Er det derimot mot nede på korsryggen...jo nærmere rumpa på korsryggen en mann legger hånden sin jo sterkere seksuelle hentydninger. Legger han feks hånden helt i overgangen fra rygg til rumpa vil han helt klart knulle deg. Tror en del kvinner her er dårlige til å lese menns signaler.. Anonymkode: 62173...195
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #11 Skrevet 13. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: TS sier han legger hånden på korsryggen. Hvor langt ned? Er det nærmere skulderparti er det som regel ikke noe annet enn kameratslig berøring. Er det derimot mot nede på korsryggen...jo nærmere rumpa på korsryggen en mann legger hånden sin jo sterkere seksuelle hentydninger. Legger han feks hånden helt i overgangen fra rygg til rumpa vil han helt klart knulle deg. Tror en del kvinner her er dårlige til å lese menns signaler.. Anonymkode: 62173...195 inkl den ene mannen i tråden? Anonymkode: 02c53...63e 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #12 Skrevet 13. april 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS sier han legger hånden på korsryggen. Hvor langt ned? Er det nærmere skulderparti er det som regel ikke noe annet enn kameratslig berøring. Er det derimot mot nede på korsryggen...jo nærmere rumpa på korsryggen en mann legger hånden sin jo sterkere seksuelle hentydninger. Legger han feks hånden helt i overgangen fra rygg til rumpa vil han helt klart knulle deg. Tror en del kvinner her er dårlige til å lese menns signaler.. Anonymkode: 62173...195 Det er ikke i nærheten av skulderpartiet. Det er ca midt på, og typisk der kjærester har lagt hånda før. Ikke nedpå bukselinningen. Korsryggen er såvidt jeg vet bare ett lite område, der det er litt svai vel? Fra under ribbebena til der smilehullene er. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #13 Skrevet 13. april 2016 Med bukselinning, tenker jeg på lave hoftebukser. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #14 Skrevet 14. april 2016 Det bety at han liker og respekterer deg. Anonymkode: 9b96f...d6e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #15 Skrevet 14. april 2016 Jeg hadde ikke lagt noe i det. Kompisene til faren min gjør det i selskaper. Faren min gjør det også, når jeg tenker etter. Tviler på at noen av dem vil ligge med meg. Er ikke det ganske vanlig og høflig oppførsel? Anonymkode: 93e49...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #16 Skrevet 14. april 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke lagt noe i det. Kompisene til faren min gjør det i selskaper. Faren min gjør det også, når jeg tenker etter. Tviler på at noen av dem vil ligge med meg. Er ikke det ganske vanlig og høflig oppførsel? Anonymkode: 93e49...4d1 Jeg har aldri opplevd berøring der av min far og hans venner. De holder heller en arm jovialt rundt skulderen min. Den eneste min far berører i korsryggen er min mor. Vi snakket litt om dette i går, og kom fram til at han jeg nevnte nok setter stor pris på meg og liker meg. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #17 Skrevet 14. april 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri opplevd berøring der av min far og hans venner. De holder heller en arm jovialt rundt skulderen min. Den eneste min far berører i korsryggen er min mor. Vi snakket litt om dette i går, og kom fram til at han jeg nevnte nok setter stor pris på meg og liker meg. Anonymkode: 7926b...dac Vi har kanskje litt mer fancy selskaper, det hadde væet utrolig rart om noen hadde holdt armen "jovialt" rundt skulderen min. Det hadde vært ekstremt upassende. Anonymkode: 93e49...4d1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #18 Skrevet 14. april 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har kanskje litt mer fancy selskaper, det hadde væet utrolig rart om noen hadde holdt armen "jovialt" rundt skulderen min. Det hadde vært ekstremt upassende. Anonymkode: 93e49...4d1 Her var det dog snakk om private og små sammenkomster. Ikke store selskaper, det blir noe helt annet. Anonymkode: 7926b...dac
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #19 Skrevet 14. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Her var det dog snakk om private og små sammenkomster. Ikke store selskaper, det blir noe helt annet. Anonymkode: 7926b...dac Ok, jeg tolket at det var større sammenhenger siden det ikke var mulig for dere å initiere kontakt utenom. Anonymkode: 93e49...4d1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #20 Skrevet 14. april 2016 Jøss, skal du virkelig problematisere at en fyr noen ganger legger en hånd på ryggen din, som (etter hvordan hovedinnlegget ditt fremstår), mest bare er en høflig gest for å for eksempel føre deg ut? Anonymkode: b659f...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå