gotthard Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Det siste året eller to har jeg til stadighet blodig avføring, lyst blod som har symptomene på hemorider ( spruter i hele doen, flyter oppå vannet osv) men det virker som dette er veldig avhengig av hva jeg spiser. kan være uker i mellom hver gang, også kan det holde på i uker, men slik som i dag, helt fin i magen, så på vei hjem fra jobb fikk jeg mye luft i magen og når jeg da kommer meg på do spruter og bråker det mye i skåla og når jeg da reiser meg ser jeg blod flekker over alt. tenkte på at i dag har jeg spist spagetti med kjøttsaus i kantina på jobben, og har merket meg at om jeg spiser noe med paprika så er det værre, det virker hvertfall slik. Er glad i potetgull med paprika, sluttet med det og ting ble bedre, elsker supper som jeg lager selv med masse løk og paprika + div, da er det ille etterpå. Blir hemorider eventuelt påvirket av slikt eller er det symptomene på noe mere? Ja, jeg vet at dette ikke er stedet for en sikker diagnose, menn håper noen hat litt erfaring med dette og kan gi en pekepinne hvertfall:-)
AnonymBruker Skrevet 14. april 2016 #2 Skrevet 14. april 2016 For meg kan det høres ut som om du har irritabel tarm sykdom. Da får man ofte hard eller løs mage og får hemoroider på grunn av dette. Jeg hadde gått til legen for dette. Anonymkode: 541f7...78c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå