Gå til innhold

Pokkers angst!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så skjedde det igjen. Panikkanfall. På jobben denne gangen. Jeg skulle være alene i dag, ta oppgjør og alt. Men måtte gå etter1,5 timer pga angsten. Jeg hater i tillegg å være alene, ha alt ansvaret. Jeg ringte sjefen og så jeg var skikkelig dårlig og måtte gå hjem. Sjefen vet ikke om angsten. Jeg var i arbeidstrening på jobben i ca 6 mnd via nav (det gikk strålende) og ble ansatt som ekstrahjelp etter det. Skal bli fast ansatt fra mai av. Skal da ha 1 kveld i uken. 

Jeg er på aap og de går ut i midten av mai. Så vet ikke jeg hva mer som skjer der. Jeg har gått til behandling hos psykolog 2 ganger og nå ser det ut til å bli en tredje gang..

Jeg er i villrede nå. Skal jeg være dønn ærlig og si det som det er? At jeg ikke takler og jobbe alene? Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå...

Anonymkode: 8291d...814

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er et såpass stort problem i jobbsammenheng, ville jeg ha vært ærlig om det til sjefen. Kanskje kan dere finne ut en løsning sammen? Kan hjelpe mye å være åpen om det. Synd at psykiske lidelser skal være så hysj hysj.

Anonymkode: 2c709...106

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa i fra til sjefen om angsten min, (jeg er ts). Og det gikk ikke helt greit. Dette er den eneste jobben jeg har vært i siden angsten begynte for en del år siden. Jeg synes det er vanskelig å være alene på kveldstid og ha alt ansvaret alene. Sjefen sa at det da er vanskelig å gi meg en fast stilling med prosent, men jeg kunne gjerne være ekstrahjelp...

Jeg går på AAP nå, som går ut om ca 1 måned. Jeg har ingen annen inntekt enn det. Jeg vet ikke hva mer som skjer etter at AAP går ut. Jeg har vært på tiltak via nav i 1 år og siden jeg har vist at jeg har vilje til å jobbe, så kan jeg neppe søke om mer økonomisk støtte fra nav. Men jeg takler ikke å jobbe fulltid og hver dag. Det føler jeg personlig blir for mye, men nav vil sikkert pushe meg ut til tross. 

Jeg går på noe som kalles workshop en gang i uken, hvor målet er å skaffe en jobb, men hvis jeg ikke finner den perfekte jobben for meg, så går det ikke. Jeg vet ikke hvordan jeg skal si dette til samboeren min engang...

Skrevet

Hva er muligheten for at en venn eller et familiemedlem kan være med deg på jobb noen ganger? Bare så du slipper å være alene, ansvaret er jo fortsatt ditt osv. Kanskje du kan bli litt tryggere i situasjonen, det blir jo en overgang fra å være i praksis (og sikkert ha noen med deg?) til å være mutters alene med alt sammen 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, ambre skrev:

Hva er muligheten for at en venn eller et familiemedlem kan være med deg på jobb noen ganger? Bare så du slipper å være alene, ansvaret er jo fortsatt ditt osv. Kanskje du kan bli litt tryggere i situasjonen, det blir jo en overgang fra å være i praksis (og sikkert ha noen med deg?) til å være mutters alene med alt sammen 

Det er liten sjanse for det. Jeg er generelt ukomfortabelt med å være alene. F eks hvis mannen min skal reise vekk for bare 1 natt, så blir jeg uvel, får hjertebank og sliter med å få sove, selv om barna våre er her med meg. Det henger igjen fra jeg var ungdom og var alene hjemme i ca 2 uker mens mine foreldre var på ferie i utlandet. Jeg har alltid hatt noen tisltede hele tiden og har på en måte aldri vært alene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...