Gå til innhold

erfaring med skotske menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

dere kvinner/jenter hva er deres erfaring med skotske menn?

kjenner der er noe som tenner meg når jeg ser med menn i kilt :)

j25

Anonymkode: d0ec5...710

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen erfaring, men jeg vil dra til Skottland og finne en Skotte. Aksepten er så hot!

Anonymkode: d9a9e...ada

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen erfaring, men jeg vil dra til Skottland og finne en Skotte. Aksepten er så hot!

Aksenten*

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at de har dårlige tenner... Ellers er de til forveksling lik andre menn.  

• Liker 2
Skrevet

Bodde i England i en del år og datteren min er halvt engelsk. Har et par engelske kjærester før pappaen til jenta mi og de er annerledes enn normenn altså! De er mye mer gammeldagse i kjønnsrollene, om du skjønner? Føler de må spandere og er skikkelig sta når det gjelder å gjøre det de vil. Jeg har aldri klart å få en engelskmann til å ha en samtale han ikke vil ha, for eksempel. Og om han hadde planlagt en kveld på byen med gutta, så hadde det ingenting å si at jeg plutselig ble kjempesyk. Spurte om han kunne være hjemme og "passe på meg", men da fikk jeg beskjed om at "it's not my responsibility".. Den setninga har jeg hørt mange ganger av engelske, men aldri av norske..

Har møtt et par skotter gjennom engelske venner og de er veldig like engelske. Min erfaring er at de faktisk er enda litt mer sta og kan bli veldig sinna! Kjenner en som hørtes kjempesint ut selv da han ikke var det.. Og i fylla er de til å le seg i hjel av! Og drikke kan de, som alle Briter :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stor kuk, drakk som en svamp.

Anonymkode: ee0f8...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har sett outlander, fytti katta han jamie han er ikke fæl å se på ;)

Anonymkode: d0ec5...710

• Liker 1
Skrevet

Husker at jeg ble sjokkert i både Edinburgh og Glasgow: Det eksisterte nesten ikke pene mennesker der!

• Liker 1
Skrevet

(Skotter går vel like mye i kilt som norskinger går i bunad.)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men spørsmålet er om de ikke har noe under kilten eller om det bare er en myte? 

Anonymkode: b087a...dcc

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men spørsmålet er om de ikke har noe under kilten eller om det bare er en myte? 

Anonymkode: b087a...dcc

Jeg finner det ikke, men jeg har en gang sett et par morobilder. Gommen, i kilt, sitter på brudens (i kvit kjole) fang. Det var bilde nummer 1. Bilde nummer to viser situasjonen etter at gommen har reist seg - du kan si det sånn at det vises på brudens ikke lengre helt kvite kjole at gommen ikke har noe under kilten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...