AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Hei:-) for to dager spiste jeg en vaffelkake som var glovarm,jeg fikk svelget en stor bit og kjente hvordan det brant nedover spiserøret,fikk tak i van for å dempe det..gikk fort over. Men nå to dager etter føler jeg et ubehag nedover halsen,ikke sårt, men muskel vondt på en måte, føler at svelgemuskelen er innimellom øm. Kan dette ha sammenheng med den varme vaflene? Blir glad for svar:-) Anonymkode: e0861...773
ajarRun Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Det er sikkert mulig, har aldri opplevd lignende, vanligvis er det tungen jeg kjenner det på. Kanskje du er syk? Forøvrig heter det "de varme vaflene" eller "den varme vaffelen".
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Du har nok brent deg i halsen ja. Anonymkode: bb8a6...c45
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 16 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Det er sikkert mulig, har aldri opplevd lignende, vanligvis er det tungen jeg kjenner det på. Kanskje du er syk? Forøvrig heter det "de varme vaflene" eller "den varme vaffelen". Føler meg ikke syk,hvis du tenkte på influensa eller forkjølelse,ja jeg så nå at jeg hadde stavet litt feil he he:-) Anonymkode: e0861...773
ajarRun Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler meg ikke syk,hvis du tenkte på influensa eller forkjølelse,ja jeg så nå at jeg hadde stavet litt feil he he:-) Anonymkode: e0861...773 Ja, eller "heartburn" eller noe? Kan være noe du har spist?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 5 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Ja, eller "heartburn" eller noe? Kan være noe du har spist? Spiste jo den varme vaffelen:-) Anonymkode: e0861...773
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå