AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Skal gå i bikini imorgen, og kjenner at jeg har vondt i magen. Er det rart at man bruker t-skjorte eller topp, når man er i svømmehallen? Anonymkode: d4ad1...a08
Hjärtat Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Ja, det er rart. Og i mange svømmehaller er det faktisk ikke lov til å gå med klær som ikke er bikini/badedrakt/badeshorts, pga. stoffet. Men ja, hva med badedrakt?:-) 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 Når ble badedrakt unormalt i bassenget? Anonymkode: 31926...26c
annebanane Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 Det finnes mange flotte badedrakter og bikinier som dekker mer om du ikke er komfortabel med å vise alt. Ikke gå med t-skjorte om du vil skjule kroppen din - for det fører bare mer oppmerksomhet mot deg da det er unormalt å gå "fullt påkledd". Sprad inn der med hodet hevet høyt og kos deg! Ingenting å bekymre seg for.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #10 Skrevet 13. april 2016 Badedrakt passer bedre i et basseng, dersom det ikke er soling på gang. Da er man mer påkledt og man kan hoppe og stupe uten å bekymre seg for at bikinien ruller av. Anonymkode: 34380...788
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #11 Skrevet 13. april 2016 Jeg har hatt problemer med å vise meg i bikini. Så når jeg er i svømmehallen har jeg hatt en t-skjorte over. Det har ikke vært noe problem... Hvis det er slik du gruer deg og ikke klarer å kose deg i bikini synes jeg du kan ha noe over. Drit i hva andre synes. Jeg får da ikke mange blikk Anonymkode: d3279...b73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå