AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #1 Skrevet 12. april 2016 Har ei jente på 8 mndr som kun liker grøt, Youghurt, smoothie, brød ,eggerøre og brokkoli (ikke most) Har prøvd alt av middager, hun hater det! Most, ikke most, å bare grov hakket, ingenting, nada. Hun brekker seg helt sykt å blåser alt ut... å man kan virkelig se at hu ikke like det. Verken hjemmelaget eller på glass funker. Fra smakløs middager til mye mak. Hva skal jeg gjøre... hun kan jo ikke leve på grøt å brød? Noen som har tips ? Anonymkode: 9f6f6...e1f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #2 Skrevet 12. april 2016 Dette høres ganske likt ut som mitt barn på 11 mnd. Jeg har ingen vidunderkur, bare prøv med alt mulig. Min liker best mat hun kan plukke opp med hendene og spise selv, grønne erter er veldig populært. Prøv med de samme tingene flere ganger, det sies at barn er mer villige til å prøve mat de har sett før, så det ikke virker ukjent. Anonymkode: 9aa05...e06
AnonymBruker Skrevet 13. april 2016 #3 Skrevet 13. april 2016 mitt triks var å la barnet spise fra min tallerken. Det mamma (og pappa) spiser skal være godkjent! Jeg slet en del med å få mat i min frøken, hun hatet alt jeg ga henne! Helt til den dagen jeg ikke gadd mer og lot henne få sitte og smake kjøttkake, brun saus, poteter og grønnsaker fra min tallerken. Anonymkode: ddd97...8ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå