Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og kjæresten har kjøpt oss hus, og har så og si totalrenovert hele i løpet av det siste året. Nå har vi kommet til det morsomste - innredning! Dessverre har jeg fått en liten hodepine oppi all moroa. Det er UMULIG å finne en fin sofa som er mindre enn tre meter! Det ideelle målet på sofaen er 245x270-80 cm. Ønsker helst hjørnesofa med open end (uten armlene på den lengste enden) eller chaiselong på den lengste enden.

Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne sofa? Ønsker skandinavisk, ren stil :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjellegjerde kan du velge mer selv. De lager på bestilling. Kjøpte min via Bohus. Hjørnesofa med en åpen ende. 

Anonymkode: 1ca77...253

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du lett, da? De har jo enormt utvalg på steder som Bohus, Living, skeidar, møbelringen, etc etc etc? Umulig kan det da ikke være, om du bare leter litt. Med modulsofaer har du også utrolig med muligheter til å påvirke størrelsen selv, alt fra om du vil ha store dobbeltseter eller mindre enkeltseter, lener, hjørneløsninger, etc etc. 

Anonymkode: e6a7e...676

• Liker 1
Skrevet

Har lett på Bohus, Møbelringen, Skeidar, Bolia og Fagmøbler.. Skal sjekke ut Hjellegjerde sine! :)) 

Skrevet

Bygg en selv :)

Skrevet

Har faktisk vært innpå tanken MiniMjau! Har du prøvd det? Er det veldig vanskelig? :) 

Skrevet

Aldri prøvd , spørs jo hvor avansert du vil ha den. 

Søk på sofa diy på Google eller Pinterest, da kan du kanskje klikke deg videre til hvordan du kan bygge.  

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, mavo skrev:

Hei! Jeg og kjæresten har kjøpt oss hus, og har så og si totalrenovert hele i løpet av det siste året. Nå har vi kommet til det morsomste - innredning! Dessverre har jeg fått en liten hodepine oppi all moroa. Det er UMULIG å finne en fin sofa som er mindre enn tre meter! Det ideelle målet på sofaen er 245x270-80 cm. Ønsker helst hjørnesofa med open end (uten armlene på den lengste enden) eller chaiselong på den lengste enden.

Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne sofa? Ønsker skandinavisk, ren stil :)

Det der er ikke noe problem om du går i en profesjonell møbelbutikk. Vi har tilpasset sofa. 

Anonymkode: a91a0...242

Skrevet

Ikea har fått en ny modulsofa nå, kanskje den kan funke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...