Gå til innhold

Til menn: Er mine "greier" no-go?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Enda en kunne du datet meg tråd.. Hvor mye har disse tingene å si?

1. Unormalt mye mørkt kroppshår. Særlig lårene som er et problem og det er såpass mye at det ER unormalt. Fjernes med voks, altså det gror ut mellom fjerningen. Synes hele opplegget er deprimerende og smertefullt, så jeg må kanskje ristes i med jevne mellomrom for at jeg skal orke.

2. Bart med samme strategi. Uren og arrete hud (ja, det er hormonell ubalanse hele veien).

3. Rynkete mage og strekkmerker etter svangerskap og slanking.

4. Barn med læringsvansker. Store krav til stabilitet og pedagogikk.

5. Har kuttet all kontakt med destruktiv familie og har få venner. Har vært utbrent og går til psykolog jevnlig. Er nok litt miljøskadet av å ha vært for mye alene med for mye slit for lenge, men har generelt sett gode sosiale antenner og er omgjengelig.

6. Har endelig kommet i full jobb i en alder av 35. Fortiden har vært et svart hull,men ser lyst på livet og bærer ikke nag. Trang, men ryddig økonomi.

7. Ekstremt høy etisk og moralsk sans, pinlig ærlig og direkte og krever det samme av en potensiell partner. Ganske tøff, men rettferdig, i diskusjoner og krever en som greier å stå på sitt og ytre egne ønsker.

8. Normalvektig,men med ekstremt små bryster. Det er imidlertid ikke noe som jeg lar meg begrense av, men ettersom erfaringer har kommet har jeg etter hvert innsett at enkelte menn har problemer med det. 

9. Tåler ikke alkohol og drikker svært lite. Jeg kan faktisk bli helt gal hvis jeg drikker for mye.

10. Veldig gladskravlete og engasjert. Krever en del mentalt av en mann.

Det jeg er spent på er hvor mye hvert punkt har å si for akkurat DEG. Ta utgangspunkt i at resten er bra, det er bare disse punktene jeg lurer på. Vær ærlig.

Anonymkode: 68fe7...8b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat som deg ts og opplever mye av de samme problemene. Blir spent på hvilke svar du her får. Lykke til!

Anonymkode: 73106...73b

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen som helst positive egenskaper?

Anonymkode: d53e2...bd6

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier at resten er bra. Hun vil bare ha tilbakemelding på dette. Problemet her, TS, er at det er vanskelig å tenke at du har bra egenskaper når du ramser opp masse negativt uten å komme med andre ting for å skape litt balanse. Det blir veldig overveldende. 

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leste mange:

Ærlig

God selvinnsikt

Helt normale kroppslige skavanker som ikke faller i noen ekstrem kategorier, dessuten sier hun at dette er det verste med henne.

Positiv

Ryddig økonomi selv om hun er blakk(det krever disiplin)

Nå er ikke jeg mann så det var vel ikke meg hun spurte, men kjenner mange menn med damer som har styggere feil psykisk og fysisk enn dette.

Dette er håp, men menn er litt enkle så de tror det du forteller dem, så start for all del ikke med å liste opp alle dine feil, de fleste av dem ser de aldri om du bare ikke gjør dem oppmerksom på det selv;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mann her.

Det er ikke rart at mange kvinner forblir single etter at de er ferdige med tenåringer. Sex er derimot noe annet, men det var nok ikke TS lurte på, så altså nei takk, men ikke ta det personlig. Du har sikkert noe gode egenskaper i et forhold når du kommer over den verste feminist-trassalderen.

Anonymkode: e6974...13b

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mann her.

Det er ikke rart at mange kvinner forblir single etter at de er ferdige med tenåringer. Sex er derimot noe annet, men det var nok ikke TS lurte på, så altså nei takk, men ikke ta det personlig. Du har sikkert noe gode egenskaper i et forhold når du kommer over den verste feminist-trassalderen.

Hæææææ? Trassalder?? Hvor tar du dette ifra?

Ikke ts, btw.

Anonymkode: 73106...73b

• Liker 9
Skrevet (endret)
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Unormalt mye mørkt kroppshår. Særlig lårene som er et problem og det er såpass mye at det ER unormalt. Fjernes med voks, altså det gror ut mellom fjerningen. Synes hele opplegget er deprimerende og smertefullt, så jeg må kanskje ristes i med jevne mellomrom for at jeg skal orke.

2. Bart med samme strategi. Uren og arrete hud (ja, det er hormonell ubalanse hele veien).

5. Har kuttet all kontakt med destruktiv familie og har få venner. Har vært utbrent og går til psykolog jevnlig. Er nok litt miljøskadet av å ha vært for mye alene med for mye slit for lenge, men har generelt sett gode sosiale antenner og er omgjengelig.

6. Har endelig kommet i full jobb i en alder av 35. Fortiden har vært et svart hull,men ser lyst på livet og bærer ikke nag. Trang, men ryddig økonomi.

7. Ekstremt høy etisk og moralsk sans, pinlig ærlig og direkte og krever det samme av en potensiell partner. Ganske tøff, men rettferdig, i diskusjoner og krever en som greier å stå på sitt og ytre egne ønsker.

8. Normalvektig,men med ekstremt små bryster. Det er imidlertid ikke noe som jeg lar meg begrense av, men ettersom erfaringer har kommet har jeg etter hvert innsett at enkelte menn har problemer med det. 

9. Tåler ikke alkohol og drikker svært lite. Jeg kan faktisk bli helt gal hvis jeg drikker for mye.

Det jeg er spent på er hvor mye hvert punkt har å si for akkurat DEG. Ta utgangspunkt i at resten er bra, det er bare disse punktene jeg lurer på. Vær ærlig.

1. Bryr meg ikke. Alle takler litt hår. 

2. Huden går vel an å gjøre noe med? Arr bryr jeg meg ikke om og tviler på du har mer bart enn meg. Selv om jeg ikke har så stor bart.

3. Bryr meg ikke. 

4. Det med barn er nok turn off for meg hvis det er flere enn 1. Kan bli stefar til maks 1 barn. Ikke flere. 

5. Bryr meg ikke. Synes det er trist så klart men hadde uansett vert der for deg.

6. Er vel heller jeg som er ufør i en alder av 26 som er turn off for deg. Grunn jeg takler ikke å vær i en jobb enda pga tung fortid.  Jeg hadde kanskje vert for ung for deg også? Jeg bryr meg ikke om alder.

7. Bryr meg ikke. Er veldig ærlig selv og har sterke meninger. Sier hva faen jeg vil. 

8. Supert at du er normalvektig! Pupper er deilig uansett størrelse.

9. Gjør ikke noe. Bare jeg får lov å drikke på fester og sånt ;) 

10. Ok

Endret av Klopp
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Pompom skrev:

Hun sier at resten er bra. Hun vil bare ha tilbakemelding på dette. Problemet her, TS, er at det er vanskelig å tenke at du har bra egenskaper når du ramser opp masse negativt uten å komme med andre ting for å skape litt balanse. Det blir veldig overveldende. 

TS her. 

Helt riktig. Jeg er klar over at dette eller noe av det i hvert fall er fullstendig "No go"  for mange og det jeg var ute etter er hvor mye hvert punkt teller. DERSOM alt annet er bra. Og gjerne helhetlig også.

Dette er ikke en kontaktannonse. Det noen ser på som bra kan en annen se på som negativt, så da handler det bare om å passe sammen. Men jeg har altså ramset opp ting som de aller fleste tenker negativt om.

NOEN synes at ærlig, reflektert, mentalt våken, etisk og viljesterk er positivt. Men min erfaring er at de som ikke bryr seg om det ytre og praktiske ikke bryr seg om det mentale og følelsesmessige heller. Slike forhold gidder jeg ikke flere av.

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann her.

Det er ikke rart at mange kvinner forblir single etter at de er ferdige med tenåringer.

Hva mener du med det?

Sex er derimot noe annet, men det var nok ikke TS lurte på, så altså nei takk, men ikke ta det personlig.

Helt riktig. Sex har aldri vært noe problem. Jeg setter pris på ærlighet, det var akkurat det jeg lurte på. 

Du har sikkert noe gode egenskaper i et forhold når du kommer over den verste feminist-trassalderen.

Jeg har veldig mange gode egenskaper i et forhold og er verken feminist eller trassig. Hvordan kom du frem til den konklusjonen? 

Fra ts.

• Liker 1
Skrevet

Stort sett alt det du nevner er helt overkommelig. For min del er det at du har barn det største hinderet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av punktene er i seg selv en dealbreaker. Helheten vil avgjøre.

Dessuten har vel punktene dine forskjellige grader av "alvorlighet" i seg, det også vil avgjøre.

For eksempel dette med trang økonomi. Ikke i seg selv et probeem, men blir det om du ikke har utsikter til bedre økonomi resten av livet. Og hvis "trang" er så trang at du må velge mellom å kjøpe juice eller syltetøy, aldri begge deler. Det blir fort altfor slitsomt.

Anonymkode: 57afb...75e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig ville hvert eneste av de punktene bortsett fra gladskravlete og små pupper vært en delbreaker for meg. 

Tror likevel det er mange menn for deg der ute

Anonymkode: 556bb...a95

AnonymBruker
Skrevet

Litt off topic egentli, men du er jo anonym ts. Har du PCOS?

Anonymkode: 85f1c...622

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt off topic egentli, men du er jo anonym ts. Har du PCOS?

Symptomene ligner pcos, men jeg har ikke en eneste cyste på eggstokkene og fikk ingen diagnose på det. Ble også gravid på første forsøk.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Symptomene ligner pcos, men jeg har ikke en eneste cyste på eggstokkene og fikk ingen diagnose på det. Ble også gravid på første forsøk.

Aha. Jeg har PCOS og kjente igjen symptomene skjønner du. Det er et slit, spesielt den hårveksten.. Jeg har ikke så mange cyster da, og regelmessig mens. Ellers så er jeg lik deg i pkt. 1, 7, 9 og 10. Så jeg er spent på svarene du får. Både 9 og 10 derimot merker jeg at mange reagerer på når d gjelder meg, positivt hos venninner, men ikke så mye for mannfolk :dry:

AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige: for min del bryr jeg meg sytten om utseendet, dvs. de fleste av punktene dine..
Men "gladskravlete"? Nei, absolutt ikke! Helt uaktuelt.

Anonymkode: 91926...57a

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slike utseende-greier er tvilsomt et problem, men jeg ønsker jo så klart at det skal være en gjensidig tiltrekning i et forhold. Ingen av disse punktene trenger å være et problem.

Barn generelt er nok det mest usikre punktet. Jeg har jo ikke noe spesielt ønske om å bli stefar, men hvis man forelsker seg og kommer overens med barna så går det vel alltids bra.

Bedre å ha kuttet enn å fremdeles ha kontakt med destruktiv familie i allfall. Få venner gjør ingenting (har ikke så mange selv heller). Ser ingen problemer.

Så lenge du ikke er gjeldsslave med overforbruk så er det ingen problem. Bare positivt at du klarer å holde kontroll over økonomien til tross for at den er trang.

Jeg er også opptatt av ærlighet og det jeg vil se på som fornuftig moralsk sans. Syns ikke noe om "hvite" løgner heller, helst total ærlighet begge veier. Så dette punktet er jo bare et stort pluss :)

Samme som for punkt 1-3, tvilsomt noe problem.

Jeg syns ikke noe om fyll, så det må på det meste være et par øl e.l. for min del også. Bare positivt.

Vet ikke helt hva "gladskravlete" betyr. Jeg er veldig tilbakeholden ovenfor fremmede, men har vel som de fleste ikke noe problem med å skravle med de jeg har blitt kjent med. Tvilsomt noe problem.

Annet enn at jeg er noe skeptisk til hvordan det blir med barn fra før så var det ingen ille punkter her, og flere positive.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

For å være helt ærlig ville hvert eneste av de punktene bortsett fra gladskravlete og små pupper vært en delbreaker for meg. 

Tror likevel det er mange menn for deg der ute

Anonymkode: 556bb...a95

Er rynkete mage og strekkmerker etter svangerskap og slanking virkelig en deal breaker? Hva hvis konen din blir gravid da? Går du fra henne etterpå? Det er et oppriktig spørsmål. Jeg angriper deg ikke bare så det er sagt. Jeg bare lurer på hvorfor strekkmerker er så ille.

Anonymkode: 9118a...c90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alt hun skriver er negativt 

Anonymkode: 34df7...368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...