Gå til innhold

Kan homofile helbredes?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Snuppi
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

At forfatteren ikke evner å lese noe av det h*n skriver i en riktig setting sier litt om hvem som er ond her.

Nei, det står i bibelen.... Boken som du tilber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, debatant skrev:

det er ikke medfødt om du sier det en billion ganger. Men var det Gobbels som sa at om en forteller en løgn lenge nok vil folk tro det.

Les disse linkene du: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Forskere-hevder-homofili-ligger-i-genene-7471365.html

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/12/11/164398/kan-ha-funnet-et-homo-gen

Den personen man blir, inkludert øyefarge, hårfarge, høyde, personlighet, seksuell legning osv ligger i genene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snuppi skrev:

Jo, det står at kvinnen er mannens eiendom og barn kan selges som slaver.

De var kristne i sørstatene også. Du vet de som var ivrigst på å få slavene til USA. Fremdeles blir svarte mennesker diskriminert, særlig i sørstatene. Nordstatene var de første som slapp slavene fri. Dette gikk vel heller på individenes samvittighet og hva som var rett og galt.

Du  et at Norge ble kristen med bibelen i den ene hånden og sverdet i den andre. Mao, dø eller bli kristen. Kristendommen har en grusom historie bak seg som er alt annet en kjærlig!

Du kan bestemme selv om du skal fortsette å diskriminere homofile eller tilegne deg kunnskap.

Du framstår totalt uvitende om vår kristne arv. Tydligvis synes du det er gøy å forvrenge fakta. Norge ble kristnet a Hauge og Lestadius. Hauge innførte velferdsordninger 50 år før staten kom på samme idee. Og måtte tilbringe halve livet sitt i fengsel for å vise nestekjærlighet.

Endret av debatant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, debatant skrev:

du framstår totalt uvitende om vår kristne arv. Tydligvis synes du det er gøy å forvrenge fakta. Norge ble kristnet a Hauge og Lestadius. Hauge innførte velferdsordninger 50 år før staten kom på samme idee. Og måtte tilbringe halve livet sitt i fengsel for det.

Nei, jeg kjenner til Norges historien fra den tiden vi trodde på Odin og Tor.

Kristningen av Norge startet relativt sent i forhold til resten av Europa, men tok seg kraftigt opp med de kristne kongene Håkon den gode, Olav Tryggvason og første del av kristningen regnes ofte som fullført da Olav den hellige fikk kristendommen inn i landets lover. Det er ikke sikkert når kristningen av Norge begynte, men det har nok vært kontakt med kristne fra tidlig i jernalderen og frem til vikingtiden.

Landnåmaboka forteller at noen av de første landnåmsmennene på Island som kom fra Norge omkring 870-930, var kristne. Landnåmaboka ble skrevet på 1100-tallet, og er bygd på muntlige kilder. I Normandie later det til at nordboerne som bosatt seg der sammen med Rollo fra 911 og utover, enten var kristne eller forholdsvis snart sluttet seg til kristendommen.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kittykat skrev:

Les disse linkene du: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Forskere-hevder-homofili-ligger-i-genene-7471365.html

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/12/11/164398/kan-ha-funnet-et-homo-gen

Den personen man blir, inkludert øyefarge, hårfarge, høyde, personlighet, seksuell legning osv ligger i genene. 

er det meningen at jeg skal kommentere svarte løgner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Du tror at alle andre lyver??? Virkelig.... Du er liksom et unikum som sitter med svaret på alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snuppi skrev:

Nei, jeg kjenner til Norges historien fra den tiden vi trodde på Odin og Tor.

Når du sier det er det fint at vikingene kristnet Norge da de ikke så noe poeng i menneskeofringene og slavehandelen. Takk for at du bringte det opp.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
3 minutter siden, debatant skrev:

Du er Læstatianer.... Ante jeg det ikke.... 

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snuppi skrev:

Du er lestatianer.... Ante jeg det ikke....

absolutt ikke.

Har du noe imot lestadianere, kjør på med fordommer og fordømmelser nå.....

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
3 minutter siden, debatant skrev:

Når du sier det er det fint at vikingene kristnet Norge da de ikke så noe poeng i menneskeofringene og slavehandelen. Takk for at du bringte det opp.

Jeg sier ikke at det er fint, jeg bare vet hvordan Norge ble kristnet og det var alt annet enn fint.

Det er du som sliter med faktaopplysninger og er virkelighetsfjern.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Snuppi skrev:

Jeg sier ikke at det er fint, jeg bare vet hvordan Norge ble kristen og det var alt annet enn fint.

det ble da slutt på menneske offring. er ikke det bra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
2 minutter siden, debatant skrev:

absolutt ikke.

Jo, det tror jeg faktisk at du er da du nevner Lestadius og innbiller deg at han kristnet Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, debatant skrev:

Og du mener at du sitter på sannheten? Så du mener også at vitenskapen lyger? Man er skapt sånn, i Guds bilde. Kan man ikke akseptere og respektere det ja da er man virkelig trangsynt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
1 minutt siden, debatant skrev:

det ble da slutt på menneske offring. er ikke det bra da?

Nei, det ble ikke slutt på menneskelig ofring etter den tid. Du må virkelig sette deg inn i historien, ikke bare det som står i bibelen, men det som står i historiebøkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snuppi skrev:

Jo, det tror jeg faktisk at du er da du nevner Lestadius og innbiller deg at han kristnet Norge.

Å si noe annet ville vært å lyve. Det er vel bra at jeg ikke lyver da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Snuppi skrev:

Nei, det ble ikke slutt på menneskelig ofring etter den tid. Du må virkelig sette deg inn i historien, ikke bare det som står i bibelen, men det som står i historiebøkene. 

Å komme med teite løgner må være kjempegøy....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Å si noe annet ville vært å lyve. Det er vel bra at jeg ikke lyver da?

Hvor gammel er du og har du gått på kristen privatskole?

Du er så lite opplyst og kommer med fortellinger om hvordan Norge ble kristent, som ikke stemmer.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kom med bevis som sier det motsatte da. Du kaller mange løgnere i denne tråden, men hva med å komme med konkrete kilder som sier det motsatte?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Ja, du vet jo det. Du sitter å innbiller deg at du er et unikum som tror du sitter på sannheten, da du har lest alt i bibelen.

Du må våkne opp og slutte å leve i en boble som ikke er i samsvar med dagens virkelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...