Maleficenta Skrevet 23. april 2016 #181 Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, debatant skrev: tror du noen missunner deg? Du vet bedre enn de fleste at det du gjør er galt. Du kjenner og konsekvensene. Den som gjør noe galt her er faktisk du som dømmer folk nord og ned. Dessuten er det faktisk bare Gud som har rett til å dømme. Det trodde jeg virkelig alle kristne visste. 2
debatant Skrevet 23. april 2016 #182 Skrevet 23. april 2016 11 minutter siden, Martine-1337 skrev: Hvilken herre? Her i huset er fattern "herren" og hans ord er lov. Når jeg blir 18 er jeg fri, hva med deg? far din er ingen Herre med stor "H"
Maleficenta Skrevet 23. april 2016 #183 Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, debatant skrev: far din er ingen Herre med stor "H" Hva vet du om det? Kjenner du faren hennes? 1
debatant Skrevet 23. april 2016 #184 Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Den som gjør noe galt her er faktisk du som dømmer folk nord og ned. Dessuten er det faktisk bare Gud som har rett til å dømme. Det trodde jeg virkelig alle kristne visste. Guds dom på dette feltet er krystalklart. Synes du er veldig dømmende.....
Maleficenta Skrevet 23. april 2016 #185 Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, debatant skrev: Guds dom på dette feltet er krystalklart. Synes du er veldig dømmende..... Du er ikke gud så du avgjør ikke hva han dømmer eller ikke. Hvem er det jeg dømmer? Jeg svarer deg slik jeg gjør fordi du er slem og uvitende 2
Berentsens Skrevet 23. april 2016 #186 Skrevet 23. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske det jo, homofili er så skittent... Anonymkode: abeb9...3fb Like skittent som deg sikkert. 1
debatant Skrevet 23. april 2016 #187 Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, Berentsens skrev: Like skittent som deg sikkert. du virker og dømmende
debatant Skrevet 23. april 2016 #188 Skrevet 23. april 2016 festlig at dere anklager kristne for å oppføre seg som dere.
Martine-1337 Skrevet 23. april 2016 #189 Skrevet 23. april 2016 5 minutter siden, debatant skrev: far din er ingen Herre med stor "H" Jooo, han er det. Og jeg er lesbisk og en syk person i dine øyne, men jeg vil ikke helbredes, har det sykt digg som det er. 2
Berentsens Skrevet 23. april 2016 #190 Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, debatant skrev: du virker og dømmende Vel, en som slenger skitt fortjener skitt tilbake. 3
Berentsens Skrevet 23. april 2016 #191 Skrevet 23. april 2016 3 minutter siden, debatant skrev: festlig at dere anklager kristne for å oppføre seg som dere. Det festlige er ikke-homofile som påstår at den homofile legningen er et valg. 1
debatant Skrevet 23. april 2016 #192 Skrevet 23. april 2016 1 minutt siden, Berentsens skrev: Det festlige er ikke-homofile som påstår at den homofile legningen er et valg. det er det. Og ingen kan lyve seg fra det.
thefos Skrevet 23. april 2016 #193 Skrevet 23. april 2016 14 minutter siden, debatant skrev: tror du noen missunner deg? Du vet bedre enn de fleste at det du gjør er galt. Du kjenner og konsekvensene. Vet du hva, jeg tror ganske mange misunner meg! Jeg vet at det sitter mennesker i den menigheten som ikke har det bra med seg selv men som ikke klarer å bryte ut. For det er knalltøft! Og please, ikke kom med den der. Jeg valgte et liv sammen med den personen jeg elsker, som tilfeldigvis er ei jente. Det er absolutt ingenting galt i det! Det som er galt er rekka med såkalte kristne mennesker som stod i kø for å fortelle meg at jeg kom til å brenne i helvete...hva skjedde med å ikke dømme andre? Eller å elske din neste som deg selv? Er du også en av de kristne som velger og vraker av bibelvers for å finne de som passer best...? 4
Berentsens Skrevet 23. april 2016 #194 Skrevet 23. april 2016 Et øyeblikk siden, debatant skrev: det er det. Og ingen kan lyve seg fra det. Dersom du følger litt med, løfter hodet opp fra den gamle lefsa som du nileser og blir kjent med mennesker, så vil du bli litt opplyst du også. Den homofile legningen er ikke et selvstendig valg. Homofile mennesker forelsker seg i enkelte personer av samme kjønn, på lik linje som heterofile forelsker seg i enkelte personer av motsatt kjønn. Det er ikke sånn at homofile en dag bestemte seg for at i dag skal jeg like personer av mot eget kjønn. 1
Maleficenta Skrevet 23. april 2016 #195 Skrevet 23. april 2016 13 minutter siden, debatant skrev: det er det. Og ingen kan lyve seg fra det. Igjen. Jeg mister stadig troen på ditt intelligensnivå. Har du fått hjemmeundervisning i et lukket fanatisk kristent miljø? 2
Gjest Phung Skrevet 23. april 2016 #196 Skrevet 23. april 2016 Har mange kristne venner og ingen av de som mener det i hvertfall. For dem er homofili bare en legning på lik linje med heterofili.
Gjest Snuppi Skrevet 23. april 2016 #197 Skrevet 23. april 2016 7 timer siden, debatant skrev: Hvorfor dømmer du? De homofile jeg vet om som kom ut av det, sier at de selv valgte homofili i et slags opprør. Og er selvfølgelig selv ansvarlig for sine valg. Jesus kan fremdeles frelse dem fra sine synder. Du lyver. Homofil er ikke et valg eller et opprør. Gud har skapt menneske i sitt heterofile/ homofile bilde.
Gjest Snuppi Skrevet 23. april 2016 #198 Skrevet 23. april 2016 11 timer siden, debatant skrev: Hva med å slutte å rømme fra Gud og leve det livet vi er skapt til Jeg rømmer ikke fra Gud. Hvorfor er du på rømmen?
Gjest Snuppi Skrevet 23. april 2016 #199 Skrevet 23. april 2016 4 timer siden, debatant skrev: det er det. Og ingen kan lyve seg fra det. Du har fått en forklaring på det. Men du velger heller å leke dum. Lykke til videre. Kondolerer.....
Gjest Klopp Skrevet 24. april 2016 #200 Skrevet 24. april 2016 18 timer siden, debatant skrev: Hvorfor dømmer du? De homofile jeg vet om som kom ut av det, sier at de selv valgte homofili i et slags opprør. Og er selvfølgelig selv ansvarlig for sine valg. Jesus kan fremdeles frelse dem fra sine synder. Vet du ikke at i 2016 er det blitt vanlig med sex med en eller flere av samme kjønn? Uansett om man er homofil, heterofil eller bifil. Folk vil teste ut mer og er nysgjerrig på sex med det samme kjønn. Jeg har sex med begge kjønn og det er superdeilig med menn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå