debatant Skrevet 25. april 2016 #241 Skrevet 25. april 2016 5 timer siden, Maleficenta skrev: Vet du hvem som trenger helbredelse her? Du Jeg lyver i det minste ikke på meg statistikk for å leke seriøs/ vitenskaplig... Når det er sagt er jeg langt fra perfekt.
Gjest Snuppi Skrevet 25. april 2016 #242 Skrevet 25. april 2016 7 timer siden, debatant skrev: Hva om du tar feil? Hva om DU har feil?
debatant Skrevet 25. april 2016 #243 Skrevet 25. april 2016 Et øyeblikk siden, Snuppi skrev: Hva om DU har feil? hva om du tar feil og du dør?
Gjest Snuppi Skrevet 25. april 2016 #244 Skrevet 25. april 2016 7 timer siden, debatant skrev: Jeg lyver i det minste ikke på meg statistikk for å leke seriøs/ vitenskaplig... Når det er sagt er jeg langt fra perfekt. Jo. Du lyver faktisk. Ikke evner du å ta innover deg hva som faktisk kan skje med et foster i mors liv. Du viser også at du ikke evner å følge med når homofile uttaler seg om deres opplevelser med mennesker som deg.
debatant Skrevet 25. april 2016 #245 Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, Snuppi skrev: Jo. Du lyver faktisk. Ikke evner du å ta innover deg hva som faktisk kan skje med et foster i mors liv. Du viser også at du ikke evner å følge med når homofile uttaler seg om deres opplevelser med mennesker som deg. hvor er statistikken dere refererte til? Man er ikke født homofile eller bankranere eller pedofile. Det er ting folk velger å gjøre. 1
Gjest Snuppi Skrevet 25. april 2016 #246 Skrevet 25. april 2016 2 minutter siden, debatant skrev: hva om du tar feil og du dør? Vi skal alle dø en dag, men alle andre dagene skal vi leve. Å bruke tid på å dømme andre mennesker og være en hykler er ikke en måte som jeg ønsker å leve. Hvem tror du kommer inn i himmelen? Den som viser ydmykhet, neste kjærlighet og forståelse, eller fordømmende bedrevitere som ikke klarer å tenke selv som i tillegg kaller seg for kristen? Ditt menneskesyn er ikke akseptabelt! Skam deg!
debatant Skrevet 25. april 2016 #247 Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, Snuppi skrev: Vi skal alle dø en dag, men alle andre dagene skal vi leve. Å bruke tid på å dømme andre mennesker og være en hykler er ikke en måte som jeg ønsker å leve. Hvem tror du kommer inn i himmelen? Den som viser ydmykhet, neste kjærlighet og forståelse, eller fordømmende bedrevitere som ikke klarer å tenke selv som i tillegg kaller seg for kristen? Ditt menneskesyn er ikke akseptabelt! Skam deg! Har skjelden møtt en mer dømmende person enn deg. Om du bekjenner din synd er Gud trofast og rettferdig og renser deg fra all ureffferdighet. Og det virkelige livet begynner
Gjest Snuppi Skrevet 25. april 2016 #248 Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, debatant skrev: hvor er statistikken dere refererte til? Man er ikke født homofile eller bankranere eller pedofile. Det er ting folk velger å gjøre. Igjen viser du en enorm uvitehet! En er født pedofil. Et menneske er født homofil. Å velge å rane en bank er ikke medfødt. Uvitehet og dumskap preger deg. Det er ditt valg! Få hodet opp av bibelen din og skaff deg informasjon.
debatant Skrevet 25. april 2016 #249 Skrevet 25. april 2016 Et øyeblikk siden, Snuppi skrev: Igjen viser du en enorm uvitehet! En er født pedofil. Et menneske er født homofil. Å velge å rane en bank er ikke medfødt. Uvitehet og dumskap preger deg. Det er ditt valg! Få hodet opp av bibelen din og skaff deg informasjon. Kan jeg spørre om utdanningen din siden du tror du er så smart?
Gjest Snuppi Skrevet 25. april 2016 #250 Skrevet 25. april 2016 Et øyeblikk siden, debatant skrev: Har skjelden møtt en mer dømmende person enn deg. Om du bekjenner din synd er Gud trofast og rettferdig og renser deg fra all ureffferdighet. Og det virkelige livet begynner Ditt menneskesyn er helt forferdelig. Du er hjernevasket og sinnet ditt er forgiftet. Du lever som en hykler og som hykler mangler du selvinnsikt! Du er ikke kristen.
debatant Skrevet 25. april 2016 #251 Skrevet 25. april 2016 (endret) 3 minutter siden, Snuppi skrev: Ditt menneskesyn er helt forferdelig. Du er hjernevasket og sinnet ditt er forgiftet. Du lever som en hykler og som hykler mangler du selvinnsikt! Du er ikke kristen. Du framstår som en selvmotsigelse (hvilket er definisjonen på å hykle). Du vil aldri finne ekte fred om du står Gud og Hans ord imot. Endret 25. april 2016 av debatant
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #252 Skrevet 25. april 2016 2 minutter siden, debatant skrev: Har skjelden møtt en mer dømmende person enn deg. Om du bekjenner din synd er Gud trofast og rettferdig og renser deg fra all ureffferdighet. Og det virkelige livet begynner Du predikerer mye her, men lever ikke ettet preken din selv. Homofili er en seksuell legning, ikke et valg. Menneske er skapt av Gud uansett legning. Det finnes verre ting i verden enn homofile. Hvem vil bli dømt for å være seg selv frivillig av et menneske som deg? Anonymkode: ae58f...d41 3
debatant Skrevet 25. april 2016 #253 Skrevet 25. april 2016 la oss konkludere med at homofili kan helbredes, og mange takker Gud for det 1
Gjest Snuppi Skrevet 25. april 2016 #254 Skrevet 25. april 2016 6 minutter siden, debatant skrev: Kan jeg spørre om utdanningen din siden du tror du er så smart? Det er jo du som sitter med alle svarene her. Du finner jo alt i bibelen. Forskning og vitenskap gir du blanke faen i så lenge det ikke er i samsvar med den Hellige boken din. Hva har det å si hvilken utdanning jeg har? Utdanning gir deg ikke en rettferdighetsans, ydmykhet eller forståelse for at alle mennesker ikke er skapt likt. Bibelen gir deg heller ikke den type egenskaper. Ekstreme mennesker finnes i alle religioner. Å la seg styre av en bok er farlig.
Gjest Snuppi Skrevet 25. april 2016 #255 Skrevet 25. april 2016 8 minutter siden, debatant skrev: Du framstår som en selvmotsigelse (hvilket er definisjonen på å hykle). Du vil aldri finne ekte fred om du står Gud og Hans ord imot. Det handler ikke om Gud. Du gjemmer deg bak guden din for å fordømme mennesker som du ikke kjenner.
Gjest Snuppi Skrevet 25. april 2016 #256 Skrevet 25. april 2016 5 minutter siden, debatant skrev: la oss konkludere med at homofili kan helbredes, og mange takker Gud for det Nei , det kan ikke det. Men du kan helbredes om du evner å skaffe deg kunnskap. Informasjon og kunnskap er det eneste som skaper forståelse for andre menneskers. Homofili er ingen synd. Å fordømme et menneske basert på legning er en stor skam og en synd. Himmelen vil garantert ikke ha slike syndere.
Gjest Snuppi Skrevet 25. april 2016 #257 Skrevet 25. april 2016 Regner med at @debatant synes at det er på sin plass å tukte sine barn og selger dem som slaver om de motsier foreldrene? Det står jo tross alt i bibelen at det er lov. Kvinner er mannens eiendom og skal heller ikke få uttale seg i forsamlinger. Da er det vel bare til å legge ned KG og avlyse all likestilling. Det står jo tross alt i bibelen og den må jo bli tatt bokstavelig ellers kommer du til helvete.... Drit og dra om handlingene dine gjør deg om til et psykopatisk monster. Vi snakker jo tross alt om Gud og Jesus og den hellige ånd.... Da må det jo være tipp topp!?!?
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 25. april 2016 #258 Skrevet 25. april 2016 Man kan hjernevaske homofile til å tro at de er helbredet.
Gjest Snuppi Skrevet 25. april 2016 #259 Skrevet 25. april 2016 (endret) 16 timer siden, debatant skrev: Du trenger ikke hisse deg opp fordi det ikke finnes ekte statistikk som sier det samme som dere gjør.... Jo, det gjør det. Det har vært oppe i media og snakket om. Dumme mennesker som dømmer andre grunnet seksualiteten som ikke er i samsvar med sin egen seksualitet er provoserende! Endret 25. april 2016 av Snuppi
debatant Skrevet 25. april 2016 #260 Skrevet 25. april 2016 3 timer siden, Snuppi skrev: Jo, det gjør det. Det har vært oppe i media og snakket om. Dumme mennesker som dømmer andre grunnet seksualiteten som ikke er i samsvar med sin egen seksualitet er provoserende! Dere ble akkurat tatt for å dikte opp statistikk som forteller grove løgner om kristne, og homofile i kristne miljøer. Forstår det er flaut og provoserende å bli tatt på fersken på denne måten... Men ikke klandr meg for ikke å være det samme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå