Hotchick34 Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Hei Jeg har ikke vært hos tannlegen på 3 år og har problemer med å samle motivasjon til å dra dit. Hvor mye koster det å dra til tannlegen for en vanlig sjekk? Hva om man må fikse et hull eller to?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Litt over en tusenlapp. På tide å komme seg dit. Ingen liker en partner med dårlig ånde pga råtne tenner og tykt med bakterier Anonymkode: 50723...697
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #3 Skrevet 11. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt over en tusenlapp. Vanlig sjekk koster mye mindre, de fleste tannleger har ofte rabatt på første undersøkelse hvor man da kan få prisoverslag på det som eventuelt må gjøres. Anonymkode: 560db...440
Engel Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 Vanlig sjekk med røntgen koster normalt 5-700 kr. Hvor mye det koster å fikse hull er litt avhengig av hvor store de er. Man bør virkelig gå en gang i året. Får hull utvikle seg over lang tid blir det fort både dyrerer og mer komplisert å fikse. Jeg har fast innkalling til sjekk hos tannlegen rundt den tida jeg får feriepenger hvert år. Da er jeg sikret at jeg har penger om det skulle bli dyrere enn beregnet. Selvfølgelig er det surt å bruke penger på sånt, men tenner er viktig.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 du bør gå 1 gang i året. jeg har så sykt tannlegeskrekk at jeg kan ikke gå dit uten sobril. Jeg gikk ikke til tannlegen pga dette på mange år, og når jeg begynte å få vondt måtte jeg bare ivei, det viste seg at fyllinger har en forventet levetid på ca 5-10 år, og de må byttes ut etter en viss tid... så, gamle fyllinger kombinert med alt det andre dævelskapen som hadde fått fritt spillerom i kjeften min, endte jeg med å måtte betale 18K for å få fiksa alt.... absolutt ikke verdt å vente med å gå til tannlegen, og hvis du har tannlegeskrekk kan tannlege skrive ut sobril til deg.... Anonymkode: ebb2f...39b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå