Gå til innhold

Hvilken kjendis skriver hva på kg? Useriøs lek

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvilke norske kjendiser tror du er på KG, og hvilke tråder tror du de svarer i, og HVA svarer de? ☺

Merk ingenting her er alvorlig, bare tullete kommentarer og gjetninger.

Selv tror jeg at Erna Solberg er på KG for å ta Bergen i forsvar, samt diskutere om Bergen bør bli ny hovedstad. Dermed henger hun mye på Aktuelt. Dama digger diskusjoner.

Neste?

Anonymkode: bf015...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror Kristian Valen henger her mye, og skriver innlegg om unge damer på singelforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg tror Eivind Hellstrøm henger mye på Mat & Drikke. Der sprer han om seg med tips om Toro og andre halvfabrikata. Tror også han var aktiv forsvarer av ketsjupbruk i den smått legendariske ketsjuptråden.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den populære Ronja snopetråden ble opprinnelig postet av Kong Harald som var småirritert for at Dronning Sonja ikke ville dele av snopesnopposen sin. Det var en dyktig omskriving av en kongelig historie 😊👌👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 11.4.2016 at 22.38, AnonymBruker skrev:

Den populære Ronja snopetråden ble opprinnelig postet av Kong Harald som var småirritert for at Dronning Sonja ikke ville dele av snopesnopposen sin. Det var en dyktig omskriving av en kongelig historie 😊👌👍

Noen som har link til den snopetråden?

Anonymkode: 0ecef...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eivind Hellstrøm er i all hemmelighet ekteskapsrådgiver på samliv. Hans faste råd er : Dump han!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Alex Rosen skriver og svarer mye rart her inne. Mange fornuftige og morsomme svar. Henger mest i barn og familie, seksualitet og generell debatt.

Sophie Elise forsvarer seg selv og skriver mye om andre bloggere. Hun henger som oftest i rampelyset.

Ari Behn liker å ha det litt moro og skrive som anonymbruker. Liker å være litt frekk i svarene sine.

Siv Jensen er ei dame ingen kødder med. Hun har sterke meninger og kommer med harde svar i tråder om kjærlighetsproblemer. 

Jan Thomas henger i klær, sko og mote, og velvære, hudpleie og kosmetikk. 

Det er de jeg vet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...