Gå til innhold

Spiral i Bergen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært hos gynekolog før, er forholdsvis ung, tidlig i tjueårene. Jeg har hørt mye bra om spiral.

Ønsker å få satt inn dette i Bergen. Noen som vet om gynekologer som setter inn på kvinner som ikke har født?

Noen som kan fortelle om prosessen, trenger man en undersøkelse først for å så komme tilbake? Eller kan alt bli gjort på samme time?

Har fast partner.

Anonymkode: fc5d2...e38

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spør hos fastlegen din. Dette er ikke nødvendigvis noe du må til gynekolog for å gjøre. Min fastlege (ikke i Bergen) satte i alle fall hormonspiral på meg. 
I mitt tilfelle var det ikke nødvendig med flere legetimer. Hadde GU først, og deretter ble spiralen satt inn. Det skal sies at jeg allerede visste at jeg ikke var gravid. Hadde for sikkerhets skyld tatt en test dagen før, og fortalte om det. Vet ikke om det ville gjort noen forskjell, da. 
Jeg har ikke født barn, men var eldre enn deg første gang jeg satte spiral. Det var ikke noe problem å få legen til å gå med på spiral som prevensjon selv om jeg ikke har barn, så lenge jeg var i et fast forhold. 

Anonymkode: 26dc1...751

AnonymBruker
Skrevet

Enten går du på Volvat el. Ellers så må du til fastlegen for henvisning til gynekolog, og der er lang ventetid for denne typen ting. Noen fastleger legge inn spiral selv uten å henvise videre. 

Anonymkode: 862a7...2f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...