Gå til innhold

Dere med kobberspiral

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk satt inn kobberspiral for en måned siden - ville ha et ikke-hormonalt prevensjonsalternativ jeg ikke trengte opprettholde / huske på.

Jeg fikk selvsagt beskjed om at blødninger kunne bli sterkere - og det ble de. I tillegg fikk jeg langt mer utflod enn tidligere, til det punktet der jeg revurderte det hele, men det ser heldigvis ut til å avta med tiden. Kanskje var det bare kroppens umiddelbare reaksjon. 

Så jeg lurer på andres erfaringer - hadde dere noen bieffekter, og var disse midlertidige eller vedvarende?

Anonymkode: d392a...331

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk sterkere blødninger og smerter, men det har roet seg betraktelig. Jeg er av de som tåler hormoner veldig dårlig, og syns det er vel verdt det å slippe å gå rundt som en bulldog 24/7...

Anonymkode: dad0c...1fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk sterkere blødninger men mindre smerter. Og litt mer utflod/litt spotting rundt eggløsning. Jeg har hatt spiralen i ca et år nå, og det virker som om blødningene har avtatt litt.

Anonymkode: cbfa3...5c1

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kobberspiral i 3 år. Fikk kraftigere blødning, men av kortere varighet. Har kanskje to dager hvor jeg blør veldig mye, og så en dag med avtagende blødning og så stopper det helt opp. Tidligere kunne det drøye en uke. Fikk litt mer utflod rundt eggløsning etter jeg satt inn spiral, ellers ingen bivirkninger. 

Anonymkode: 71ee7...946

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...