Gå til innhold

Mitt kjøkken ruler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så enig angående Anita og Susanne! Taktikken deres er åpenbar og de fremstår bare som smålige og åpenbart taktiske. Skikkelig kjipe begge to!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Taktisk stemming er så dårlig! De to venninene fortjente virkelig ikke å gå videre. Håper de har dårlig samvittighet nå....  

• Liker 2
Skrevet

Ser de to venninnene har fått masse kritikk på Facebook også!

Skrevet
1 time siden, Cocosa skrev:

Ser de to venninnene har fått masse kritikk på Facebook også!

Bra! Håper de ser det og føler seg dumme.

• Liker 1
Skrevet

Jeg måtte sjekke kommentarene på Facebook. Det var mange som reagerte på oppførselen deres, ja. Jeg skjønner de godt. Tenk å gi to poeng når man selv serverer posemat. 

Jeg håper noen trekker seg i finaleuka i Oslo så søstrene får bli med. De var bare herlige😊

Anonymkode: 8a857...993

• Liker 2
Skrevet
På 15.9.2017 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte sjekke kommentarene på Facebook. Det var mange som reagerte på oppførselen deres, ja. Jeg skjønner de godt. Tenk å gi to poeng når man selv serverer posemat. 

Jeg håper noen trekker seg i finaleuka i Oslo så søstrene får bli med. De var bare herlige😊

Jeg måtte også inn på Facebook. Glad det er mange som reagerer på at de var negative, sure og ga veldig lave poeng.   

Sitter å ser på reprisene nå og det er pinlig å se hvordan de to blir sure, spesielt Anita, når konkurrentene får positive tilbakemeldinger fra dommerene.  

Jeg lurer litt på om de hadde vært tjent med å gjøre som med Fire-stjerners middag når det gjelder poengene; at de først avsløres i ukas siste program.

• Liker 1
Skrevet

Dagens episode var flau. 

Tenk å si at det er mannens oppgave å steke kjøtt. Jeg håper det var en spøk. 

• 5 uker senere...
Skrevet (endret)

Så bra at Anita og Susanne gikk ut på onsdag, helt utrolig at de kom så langt som de gjorde.  At de valgte å lage quiche med bogskinke og ost når oppgaven var sunn og fresh fastfood sier jo sitt tenker jeg...  

Lagt til: Og folk på Facebooksiden til Mitt Kjøkken Ruler er ikke akkurat nådige mot dem.  

Endret av Christiane_W
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...