Christiane_W Skrevet 14. september 2017 #21 Skrevet 14. september 2017 Så enig angående Anita og Susanne! Taktikken deres er åpenbar og de fremstår bare som smålige og åpenbart taktiske. Skikkelig kjipe begge to! 3
*Emma* Skrevet 15. september 2017 #22 Skrevet 15. september 2017 Taktisk stemming er så dårlig! De to venninene fortjente virkelig ikke å gå videre. Håper de har dårlig samvittighet nå.... 2
Gjest Cocosa Skrevet 15. september 2017 #23 Skrevet 15. september 2017 Ser de to venninnene har fått masse kritikk på Facebook også!
Jolanda Skrevet 15. september 2017 #24 Skrevet 15. september 2017 1 time siden, Cocosa skrev: Ser de to venninnene har fått masse kritikk på Facebook også! Bra! Håper de ser det og føler seg dumme. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2017 #25 Skrevet 15. september 2017 Jeg måtte sjekke kommentarene på Facebook. Det var mange som reagerte på oppførselen deres, ja. Jeg skjønner de godt. Tenk å gi to poeng når man selv serverer posemat. Jeg håper noen trekker seg i finaleuka i Oslo så søstrene får bli med. De var bare herlige😊 Anonymkode: 8a857...993 2
Christiane_W Skrevet 17. september 2017 #26 Skrevet 17. september 2017 På 15.9.2017 den 16.04, AnonymBruker skrev: Jeg måtte sjekke kommentarene på Facebook. Det var mange som reagerte på oppførselen deres, ja. Jeg skjønner de godt. Tenk å gi to poeng når man selv serverer posemat. Jeg håper noen trekker seg i finaleuka i Oslo så søstrene får bli med. De var bare herlige😊 Anonymkode: 8a857...993 Jeg måtte også inn på Facebook. Glad det er mange som reagerer på at de var negative, sure og ga veldig lave poeng. Sitter å ser på reprisene nå og det er pinlig å se hvordan de to blir sure, spesielt Anita, når konkurrentene får positive tilbakemeldinger fra dommerene. Jeg lurer litt på om de hadde vært tjent med å gjøre som med Fire-stjerners middag når det gjelder poengene; at de først avsløres i ukas siste program. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2017 #27 Skrevet 20. september 2017 Dagens episode var flau. Tenk å si at det er mannens oppgave å steke kjøtt. Jeg håper det var en spøk. Anonymkode: 8a857...993
Christiane_W Skrevet 19. oktober 2017 #28 Skrevet 19. oktober 2017 (endret) Så bra at Anita og Susanne gikk ut på onsdag, helt utrolig at de kom så langt som de gjorde. At de valgte å lage quiche med bogskinke og ost når oppgaven var sunn og fresh fastfood sier jo sitt tenker jeg... Lagt til: Og folk på Facebooksiden til Mitt Kjøkken Ruler er ikke akkurat nådige mot dem. Endret 19. oktober 2017 av Christiane_W 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå