Gå til innhold

Singeltur med turistforeningen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har endelig "kvinnet" meg opp og meldt meg på en singeltur med turistforeningen! Var for aldersgruppen 22-35, perfekt for meg. Har i det siste bare vært uheldig med dates, jeg faller fort og de er ikke interessert i meg. Håper jeg kommer i kontakt med noen, men det viktigste er at jeg kommer ut av komfortsonen og blir kjent med andre.

Har dere vært på slike turer dere? Hvordan gikk det?

Anonymkode: 0681e...9dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært med på noen av de turene, men har hatt lyst til det lenge. Du er tøff som beveger deg ut av komfortsonen og jeg håper du får en kjempefin tur og at du skriver noen ord om det her inne etterpå. 

Anonymkode: 55814...279

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!  Ikke vært med men har hatt lyst, menn som liker naturen er best :) 

Anonymkode: 09745...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempelyst selv til å prøve noe sånt. Fant en 6-dagers tur i sommer som frister stort. Men tør jeg da tro... Har hørt at det ofte er overvekt av damer på disse turene også. Men uansett så tenker jeg at jeg drar først og fremst for turens skyld. Det er vanskelig å finne turfølge ellers. Alle andre er så opptatt med familie og andre ting...

Anonymkode: 59175...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da har jeg vært på tur/treff!

Det var på en hytte det er mulig å kjøre til, men vi gikk en tur på ca en mil på lørdagen. I tillegg til dette var det speed dating, rebusløp, brettspill, grilling og slike hytteaktiviteter. Alt var selvsagt kleint til å begynne med, men det løsnet etter en øl og utover kvelden.

Vi var litt flere jenter enn gutter, alderen var godt spredt, men de fleste i 30 årene.

Jeg hadde det veldig moro, mange kjekke og ordentlige mennesker. Noen mer sosiale enn andre og selvsagt noen jeg gikk bedre med enn andre.

Jeg lurer litt på å ta kontakt med en av mennene, kunne gjerne blitt bedre kjent med han, men også litt redd for at han kanskje ikke følte det samme. Så det kan jeg tenke litt på.

Fikk inntrykk av de andre som har vært på fellestur med turistforeningen at singelturene er mer sosiale enn fellesturene, men jeg kommer nok til å bli med på begge deler fremover!

Konklusjon: Absolutt å anbefale! Men hjelper at man er villig til å by på seg selv. Jeg prøvde så godt jeg kunne og det resulterte i at jeg hadde det kjekt! :) 

Hilsen TS

Anonymkode: 0681e...9dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har vært på et par slike turer, og på den ene tureren endte det opp med at jeg og en kjekk gutt fant tonen, og vi hadde sex på alle mulige steder. Som regel utendørs når det var mørkt, mens resten av gjengen satt i hytta og drakk øl og spilte brettspill... Tror noen av de andre skjønte hva som foregikk etterhvert, men ingen sa noe. En herlig tur :fnise:

 

Anonymkode: 3e344...a1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...