AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #1 Skrevet 11. april 2016 Jeg er så forbaska pliktoppfyllende at jeg etter å ha sagt i fra meg en avtale i morgen, der jeg hadde avtalt å hjelpe en venninne med pynting til en barnebursdag, går rett i kjelleren. Er Det Mulig, sier jeg bare!! Nå skal det sies at grunnen er fysisk sykdom, men det er jo psyken min som gjør at jeg går rett i kjelleren etter å ha avlyst :O selv om grunnen var grei nok, og det ikke var noen krise...hun hadde hjelp fra flere, og det var en barnebursdag liksom... Føler bare at jeg alltid svikter Måtte bare få det ut et sted... - rant over.. Anonymkode: 6442e...a48
Gjest Cel Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Noen ganger blir det sånn. Det går over. prøv å ta vare på deg selv, lykke til.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Føler deg Har ME og får aldri stilt opp for venner selvom jeg virkelig ønsker. Føler meg elendig og som verdens værste person hver gang viljen har sagt ja og når dagen kommer sier kroppen nei og jeg blir nødt til å kansellere. Ikke rart man mister venner, og da blir jeg jo enda mer deprimert og destruktiv "jeg er ikke verdt noe for noen" men heldigvis noen få som forstår at det ikke er min skyld. Anonymkode: 3cbff...8b2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #4 Skrevet 12. april 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler deg Har ME og får aldri stilt opp for venner selvom jeg virkelig ønsker. Føler meg elendig og som verdens værste person hver gang viljen har sagt ja og når dagen kommer sier kroppen nei og jeg blir nødt til å kansellere. Ikke rart man mister venner, og da blir jeg jo enda mer deprimert og destruktiv "jeg er ikke verdt noe for noen" men heldigvis noen få som forstår at det ikke er min skyld. Anonymkode: 3cbff...8b2 Takk. Ja, det er akkurat det, man føler seg så mislykka liksom. Trist å høre at du har ME . Ønsker deg lykke til videre! Anonymkode: 6442e...a48
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #5 Skrevet 12. april 2016 Hadde årsaken vært psykisk hadde det vært like legitimt.Svikter helsa så svikter helsa. Du trenger ikke å forsvare det med at det var fysisk. Anonymkode: e4bfe...a7c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #6 Skrevet 12. april 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde årsaken vært psykisk hadde det vært like legitimt.Svikter helsa så svikter helsa. Du trenger ikke å forsvare det med at det var fysisk. Anonymkode: e4bfe...a7c Det har du helt rett i. Poenget var at det fysiske påvirker det fysiske og omvendt. Beklager, det var klønete skrevet av meg Var bare så lei meg Anonymkode: 6442e...a48
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har du helt rett i. Poenget var at det fysiske påvirker det fysiske og omvendt. Beklager, det var klønete skrevet av meg Var bare så lei meg Anonymkode: 6442e...a48 Ingen ting å beklage. Ville bare få frem at sykdom er sykdom uansett om det sitter i kropp eller sinn. Anonymkode: e4bfe...a7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå