Gå til innhold

Konstant rennende nese

Fremhevede innlegg

Gjest Dwight
Skrevet

Yes. Konstant rennende nese. Kjempe plagsomt og har vært slik i flere år. Kommer av alt, om jeg går inn i huset, ut av huset, spiser mat, sitter i ro osv. 

Ingen utslag på allergi. Er ikke interessert i å kjøre på med nesespray osv for ser altfor mange blir "avhengige". 

Er det noen andre som har opplevdt dette og ikke bare møter "du er sikkert forkjøla" hos legen? Er så lei av å se ut som jeg har tatt en stripe kokain hver gang jeg ikke får tørket nesen fort nok. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg sliter og spesielt når jeg er i aktivitet. Fått beskjed om at det ikke er noe å gjøre. Syntes dette er så ubehagelige og flaut.

Anonymkode: 2e29e...8e2

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, spesielt om jeg er ute. Renner i ett og har vært slik de siste to årene

Anonymkode: ec827...c23

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også det... Spesielt på trening. Kjempeflaut å måtte pusse nesen 5 ganger hver trening.

Anonymkode: 9a175...931

Gjest Dwight
Skrevet

Like før jeg går rundt med tamponger i nesa

Skrevet

Jeg også kan plutselig få rennende nese, selv om jeg sitter i ro. Ikke moro nei.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Dwight skrev:

Like før jeg går rundt med tamponger i nesa

Har du prøvd allergitabletter? Jeg har heller ikke utslag på tester, men fikk beskjed om at det skal være "av et visst omfang" for å slå ut. Vet ikke hvorvidt det stemmer, men jeg har uansett allergitabletter på blå resept fordi jeg er åpenbart allergisk.

Anonymkode: a34fe...06e

Gjest Dwight
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd allergitabletter? Jeg har heller ikke utslag på tester, men fikk beskjed om at det skal være "av et visst omfang" for å slå ut. Vet ikke hvorvidt det stemmer, men jeg har uansett allergitabletter på blå resept fordi jeg er åpenbart allergisk.

Anonymkode: a34fe...06e

Ja hun nevnte noe slik, får vel prøve det ut. Takk for påminnelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...