AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Dere som hører/har hørt stemmer (hallusinert), har dere opplevd å fått nye stemmer i tillegg til gamle, eller 'mistet' noen, men beholdt andre? Hvorfor skjer det, er det normalt? Anonymkode: a3234...f4a
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #2 Skrevet 11. april 2016 Jeg har alltid forskjellige stemmer\ting jeg ser, sjeldent det samme. Vil tro det varier fra person til person og ting utvikler seg i ulike retninger med tiden. (uansett om det er stemmer eller ei) Anonymkode: 986e9...e12
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #3 Skrevet 12. april 2016 Ja nye stemmer og også mistet gamle. Virker som besøkende som kommer og går hver for seg i hver sine perioder. Vet ikke hvorfor det skjer, jeg trodde først jeg var synsk og telepatisk for stemmene var så ekte og hverdagslige (aldri noen som f eks ba meg drepe meg eller lignende, men som regel helt vanlige temaer og utviklet seg til å bli temaer om meg og ting jeg gjorde i gjeldende øyeblikk "se nå handler hun bananer igjen"). Hørtes ut som noen utenfor vinduet eller på gata og ikke i hodet. Nå har jeg konkludert at det nok skjer pga rusbruk og traume, men av og til føles jeg meg fortsatt litt telepatisk for å være ærlig. Anonymkode: 142e4...16e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå