Gå til innhold

Skal til gynekolog..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..Og lurer bare på et par ting i den forbindelse. Bør jeg for eksempel fjerne det jeg har av kjønnshår? Det er en liten stund siden jeg stusset det. Og jeg rekker ikke å dusje i morgen før timen, bør jeg ha noen våtservietter med meg så jeg kan ta en kattevask før jeg drar dit? Bør jeg ha med bind eller truseinnlegg? Pleier man å blø etterpå?

Er det noe annet jeg bør tenke på i forbindelse med gu?

Anonymkode: 0ad1d...e25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? Skulle gjerne visst det før jeg legger meg :):blomst: 

AnonymBruker
Skrevet

Man steller seg normalt før man går til gyneklolgisk undersøkelse. Bruk våt klut om ikke annet. Bind får du hos legen. 

Anonymkode: 16cd3...c0e

• Liker 2
Skrevet

Gynekologer har nok sett litt av hvert opp igjennom årene. Barber deg for din egen del hvis det sjenerer deg at de ser kjønnshårene dine, og ta gjerne en liten kattevask først. Det kommer an fra person til person om du blør, ikke noe fasit på det. 

• Liker 1
Skrevet

Blås i kjønnshår, det er helt naturlig :) Servietter til kattevask ville jeg tatt med. Jeg har aldri blødd etter å ha vært hos gynekolog :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kjønnshår trenger du ikke å fjerne.
Det spørs jo litt på når du dusjet underlivet sist, men jeg ville nok tatt med våtservietter og tatt en vask.
Rett og slett for å føle meg vel og minst mulig luktende.
Og ja, ta med bind i tilfelle!

Anonymkode: 86113...c86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar dere :) 

Skrevet

Jeg fikk tipset "vask deg normalt, men ikke ta vårrengjøringa den dagen", og det syntes jeg er et godt tips. Kjønnshår gjør du som du vil med.

• Liker 2
Skrevet
Et øyeblikk siden, Alice123 skrev:

Jeg fikk tipset "vask deg normalt, men ikke ta vårrengjøringa den dagen", og det syntes jeg er et godt tips. Kjønnshår gjør du som du vil med.

Vårrengjøringa :fnise: nå lo jeg godt 

Skrevet

Jeg er barbert, men det er jeg alltid uansett. Tviler på at alle som kommer dit er barbert :P

Men det er jo høflig å være ren. Det er som å komme til tannlegen uten å ha pusset tennene - respektløst.

Har du ikke tid til en runde med vaskeklut og intimsåpe før du stikker innom? Tar tre minutter. Ellers bør du nok ty til servietter, ja.

Ser ingen grunn til at du skal blø.

• Liker 1
Skrevet

Gynokologen "min" har truseinnlegg og bind i det lille rommet man kler av seg i. Jeg har erfart å blø bittelitt senere på dagen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke fjerne kjønnshår. Jeg kjenner ingen gynekologer som anbefaler å fjerne kjønnshårene, de har sin funksjon og er der for en grunn. 

Dusj i morgen tidlig og du kan godt ta med våtservietter... Du kommer ikke til å blø til en vanlig gyn.undersøkelse, men det spørs litt hva du skal der. Om du skal fjerne feks spiral så kan du blø litt. Du får alt av bind og innlegg hos gynekologen. 

Hilsen sykepleier på gyn! :)

Anonymkode: 0edb7...7f3

AnonymBruker
Skrevet

Igjen takk for svar :) Kan vaske meg lett i morgen tidlig, men jeg har nettopp dusjet nå så det er vel begrenset hvor skitten jeg rekker å bli i løpet av natta. Problemet er bare at jeg ikke har time før klokken to, og skal på skolen først. Det er derfor jeg tenker våtservietter :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare hørt at man helst ikke skal vaske seg samme dag, og i hvert fall ikke rett før. Ellers får de jo ikke sett utflod. 

Anonymkode: fc9a4...e09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde ikke. Og jeg hadde litt hår neden ti. Tviler på at gynekologen bryr seg om hvor mye/lite hår du har. Jeg personlig ville tatt å vaska meg nedentil samme dagen eg skulle dit. Våtservieter ville jeg ha tatt med om jeg ikke hadde rukket å dusjet om morningen. :)

Anonymkode: 31759...bc6

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

..Og lurer bare på et par ting i den forbindelse. Bør jeg for eksempel fjerne det jeg har av kjønnshår? Det er en liten stund siden jeg stusset det. Og jeg rekker ikke å dusje i morgen før timen, bør jeg ha noen våtservietter med meg så jeg kan ta en kattevask før jeg drar dit? Bør jeg ha med bind eller truseinnlegg? Pleier man å blø etterpå?

Er det noe annet jeg bør tenke på i forbindelse med gu?

AnonymBruker
Skrevet
Den 10.4.2016 at 0.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare hørt at man helst ikke skal vaske seg samme dag, og i hvert fall ikke rett før. Ellers får de jo ikke sett utflod. 

Anonymkode: fc9a4...e09

Eller lagt merke til lukt.

Anonymkode: 3b634...cd1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...