AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Har hatt en hevelse/kul på den ene ytre kjønnsleppa i et par dager. Den blir vondere og vondere, og huden er helt stram over. Har prøvd å få hull slik at evt blod/puss skal komme ut, men får det ikke til. Det ser ikke ut som en kvise, og det virker egentlig ikke som at det er noe inni, men det må det jo være. Virker helt sprekkeferdig, og det gjør veldig vondt! Hva kan det være, og hva skal jeg gjøre? Anonymkode: e0a96...6ee
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en hevelse/kul på den ene ytre kjønnsleppa i et par dager. Den blir vondere og vondere, og huden er helt stram over. Har prøvd å få hull slik at evt blod/puss skal komme ut, men får det ikke til. Det ser ikke ut som en kvise, og det virker egentlig ikke som at det er noe inni, men det må det jo være. Virker helt sprekkeferdig, og det gjør veldig vondt! Hva kan det være, og hva skal jeg gjøre? Anonymkode: e0a96...6ee Jeg hadde sånn ifjor sommer, tilslutt så gikk det hull på den og den tømte seg. Masse gulgrønn gøgge som kom ut! Det heter ett eller annet på b....... cyste (kommer ikke på navnet) og er ikke farlig. Anonymkode: 0da4f...71f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sånn ifjor sommer, tilslutt så gikk det hull på den og den tømte seg. Masse gulgrønn gøgge som kom ut! Det heter ett eller annet på b....... cyste (kommer ikke på navnet) og er ikke farlig. Anonymkode: 0da4f...71f Bartholinitt tror jeg det var. Anonymkode: 0da4f...71f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sånn ifjor sommer, tilslutt så gikk det hull på den og den tømte seg. Masse gulgrønn gøgge som kom ut! Det heter ett eller annet på b....... cyste (kommer ikke på navnet) og er ikke farlig. Anonymkode: 0da4f...71f Takk for svar! Fikk faktisk ut en del gugg (æsj, for en farge!) nå nettopp, men enda litt igjen. Men da kommer det nok ut til slutt resten også. Godt det ikke er farlig ts Anonymkode: e0a96...6ee
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Fikk faktisk ut en del gugg (æsj, for en farge!) nå nettopp, men enda litt igjen. Men da kommer det nok ut til slutt resten også. Godt det ikke er farlig ts Anonymkode: e0a96...6ee Min tømte seg faktisk 3 ganger før det ble bra! Samlet seg opp igjen på en måte. Jeg måtte presse ut, så kom gøggen ut av det hullet som oppsto av seg selv. (personlig så digget jeg det litt også, jeg elsker å presse og klemme ut kviser....stor fan av hun dr pimpeldocktor på instagram ) Anonymkode: 0da4f...71f 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min tømte seg faktisk 3 ganger før det ble bra! Samlet seg opp igjen på en måte. Jeg måtte presse ut, så kom gøggen ut av det hullet som oppsto av seg selv. (personlig så digget jeg det litt også, jeg elsker å presse og klemme ut kviser....stor fan av hun dr pimpeldocktor på instagram ) Anonymkode: 0da4f...71f HAHA, det er så utrolig tilfredsstillende å få ut jævelskapen! Spesielt hvis man kan se og kjenne (og nesten høre) at det popper Anonymkode: 824f2...9a7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #7 Skrevet 10. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: HAHA, det er så utrolig tilfredsstillende å få ut jævelskapen! Spesielt hvis man kan se og kjenne (og nesten høre) at det popper Anonymkode: 824f2...9a7 Haha, ja!! Blir helt fasinert over all gøggen som kommer ut! Anonymkode: 0da4f...71f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #8 Skrevet 10. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Haha, ja!! Blir helt fasinert over all gøggen som kommer ut! Anonymkode: 0da4f...71f Nå fikk jeg nesten lyst på ei solid kvise på en plass som ikke synes....... Anonymkode: 824f2...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #9 Skrevet 10. april 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: (personlig så digget jeg det litt også, jeg elsker å presse og klemme ut kviser....stor fan av hun dr pimpeldocktor på instagram ) Anonymkode: 0da4f...71f Haha, jeg også! 😂 ts Anonymkode: e0a96...6ee 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå