AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Hei! Jeg er en student som har 1500 kr i mnd å leve på, i mat. Jeg prøver å lage sunne måltider, og har rester til dagen etterpå i kjøleskapet. Det blir ikke så veldig variert i lengden.. Lager en del wok med grønnsaker og gryteretter. Trenger litt mer inspirasjon til gode middager! Noen som har noen tips? Anonymkode: 148ea...522
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Liker du thaimat? Hvis du har en innvandrerbutikk i nærheten f.eks kan du kjøpe kokosmelk og currypaste, legg til de grønnsakene du ønsker og svinefilet eller kylling med ris til. Er supergodt og billig Ellers er f.eks grønnsakssuppe enkelt og billig, omeletter, kyllingkjøttdeig i f.eks taco (på kiwi her jeg bor koster det 17 kr for en pakke med kyllingkjøttdeig), resten kan du bruke i en gryterett f.eks som du kan fryse ned. Mange muligheter.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Et øyeblikk siden, Carly-Chardonnay skrev: Liker du thaimat? Hvis du har en innvandrerbutikk i nærheten f.eks kan du kjøpe kokosmelk og currypaste, legg til de grønnsakene du ønsker og svinefilet eller kylling med ris til. Er supergodt og billig Ellers er f.eks grønnsakssuppe enkelt og billig, omeletter, kyllingkjøttdeig i f.eks taco (på kiwi her jeg bor koster det 17 kr for en pakke med kyllingkjøttdeig), resten kan du bruke i en gryterett f.eks som du kan fryse ned. Mange muligheter. Er veldig glad i thaimat! Og har faktisk innvandrerbutikk i nærheten av her jeg bor så det skal jeg jammen meg gjøre. takk! ts Anonymkode: 148ea...522
Gjest Ravna Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 (endret) . Endret 19. januar 2018 av Ravna