Gå til innhold

Frastøtes du av kvinner med bart?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan reagerer du hvis en kvinne som du på avstand syntes var pen, men som du på nært hold ser har antydning til bart?

Mister du lysta da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min sier han får frysninger på ryggen av kvinner med antydning til bart, selv om de i utgangspunktet er pene.

Men sikkert ikke alle som reagerer på det.

Skrevet
for å si det rett ut: JA

Slenger meg med på denne..

Fippskjegg derimot, kan være ganske sexy.

Ellers liker jeg jenter som er veltrimmet både oppe og nede...

Gjest Genevieve
Skrevet

Forfall kaller jeg det når kvinner har bart. Det finnes voks, kremer og pinsett- ingen grunn til at man trenger å gå rundt og se ut sånn.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg synes ikke det er pent, og forstår ikke at folk velger å gå med bart. Men det finnes vel årsaker til det som vi ikke kjenner til. Kanskje noen bare ikke bryr seg om det - tanken er jo litt befriende også, å være så avslappet, mener jeg.

Skrevet
Forfall kaller jeg det når kvinner har bart. Det finnes voks' date= kremer og pinsett- ingen grunn til at man trenger å gå rundt og se ut sånn.

slenger meg på denne..kunne ikke sagt det noe bedre..

Skrevet

Jeg synes heller ikke det ser særlig feminint og pent ut, MEN...jeg jobbet sammen med ei som hadde bart og var temmelig fortvilt over det.Hun hadde en temmelig sart hud i tillegg og fikk utslett av barbering,var allergisk mot voks og napping gjorde så vondt at hun stod på badet og gråt for hvert hårstrå hun nappet ut.Og var hoven og rød i flere dager etterpå. Så hva gjør man da...?

Gjest happyending
Skrevet
Jeg synes heller ikke det ser særlig feminint og pent ut, MEN...jeg jobbet sammen med ei som hadde bart og var temmelig fortvilt over det.Hun hadde en temmelig sart hud i tillegg og fikk utslett av barbering,var allergisk mot voks og napping gjorde så vondt at hun stod på badet og gråt for hvert hårstrå hun nappet ut.Og var hoven og rød i flere dager etterpå. Så hva gjør man da...?

Elektrolyse eller noe?

Skrevet

bare lurer altså..går d ann og få utslett av barbering om du gjør d rett?

vet av erfaring at du får røde prikker på området hvis du gjør d feil..men jeg tenker bare på at det finnes så mange ting du kan gjøre for og ikke få utslett..baby olje eller barbere samtidig du har såpet deg inn i intimsåpe..barbere MED hårene feks..

rett meg hvis jeg tar feil :roll:

Gjest Melissa Gioberti utl.
Skrevet
Forfall kaller jeg det når kvinner har bart. Det finnes voks, kremer og pinsett- ingen grunn til at man trenger å gå rundt og se ut sånn.

Enig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet at en del innvandrere har en spesiell metode for dette - med en sytråd.

På et eller annet vis kniper de hårene mellom trådene slik at de blir nappet ut. Det skal visstnok være veldig kjapt og enkelt.

Forøvrig har alle kvinner bart, og man skal ikke bli helt hysterisk heller. Det er klart at om barten er veldig synlig så bør man vurdere å gjøre noe med den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...