snok Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Hei , vil bestille en tur til Spania.Jeg skal reise alene med barn og tenkt meg å reise charter. Det blir første gang ! Egentlig hvordan er det å reise charter? Har man reiseleder i hele tiden i løper av ferien ? Hvilke steder er det passe til familie med barn ? Ei veninna tips meg Mallorca /Alcudia...Er det fint å reise til Mallorca ? hvilke hoteller er det passende til familie der i Alcudia ? Gjerne få tips og forslag om du har erfaring med dette 😊
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Hvor gammel er barnet ditt? Jeg har reist mye med barnet mitt. Mange barnevennlige steder, vi har vært på blant annet Kypros,Gran canaria, Tenerife, Mallorca, Rhodos og Kreta. Når man reiser charter har man mulighet til å kontakte reiseleder hele ferien, de kommer noen ganger til hotellet der du bor eller til et hotell i nærheten. Jeg ville valgt enten Startour og noen av deres barnevennlige hotell med Bamse-klubb, eller Ving med Lollo og Bernie. Anonymkode: b2390...efb
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er barnet ditt? Jeg har reist mye med barnet mitt. Mange barnevennlige steder, vi har vært på blant annet Kypros,Gran canaria, Tenerife, Mallorca, Rhodos og Kreta. Når man reiser charter har man mulighet til å kontakte reiseleder hele ferien, de kommer noen ganger til hotellet der du bor eller til et hotell i nærheten. Jeg ville valgt enten Startour og noen av deres barnevennlige hotell med Bamse-klubb, eller Ving med Lollo og Bernie. Anonymkode: b2390...efb Samme her. Velger av hotellene som også har tilbud for barn og selvfølgelig barnebasseng. Fordelen med slike charterturer er jo at man har de nroske/skandinaviske dersom noe skulle skje. Synes det er en god trygghet å ha når man reiser alene med barn. Har også alltid bestilt skyss til og fra hotellet/flyplassen. Gjør det hele så mye enklere. Anonymkode: e162f...0e1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Charter er helt ok. Du har charterselskapet tilgjengelig på mail, sms og tlf 24/7 men ikke reiseleder. Anonymkode: 91a4f...4ec
snok Skrevet 10. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er barnet ditt? Jeg har reist mye med barnet mitt. Mange barnevennlige steder, vi har vært på blant annet Kypros,Gran canaria, Tenerife, Mallorca, Rhodos og Kreta. Når man reiser charter har man mulighet til å kontakte reiseleder hele ferien, de kommer noen ganger til hotellet der du bor eller til et hotell i nærheten. Jeg ville valgt enten Startour og noen av deres barnevennlige hotell med Bamse-klubb, eller Ving med Lollo og Bernie. Anonymkode: b2390...efb Barnet mitt er ikke så små ,hun er 12 år 😊
snok Skrevet 10. april 2016 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2016 Hvis hadde reist til Mallorca , har dere noe bra forslag til hotell ? Har ei datter på 12 år 😊
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Du må skynde deg for det meste til Spania er snart borte. Anonymkode: f3cfd...bab
caroprins Skrevet 11. april 2016 #8 Skrevet 11. april 2016 16 timer siden, snok skrev: Hvis hadde reist til Mallorca , har dere noe bra forslag til hotell ? Har ei datter på 12 år 😊 http://www.ving.no/spania/alcudia/sunwing-alcudia-beach Vil anbefale dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå