stavanger96 Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 Har merkelige prikker på både lår og legger. Har blitt plaget med dette i mange år, og de forsvinner ikke. Disse prikkene har jeg året rundt. Noen så vet hva det er?
Gjest Holititten Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Hårsekker. Ser ut som du har "konstant gåsehud". Eller er de helt flate?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 Hvis de er flate er det nok sopp. Snakk med fastlegen. Anonymkode: 35cac...755
stavanger96 Skrevet 10. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2016 De er helt flate. Har lest at noen får dette bare på sommeren, men jeg har det konstant
applestories Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 Har sånne selv, har aldri tenkt over at det var noe som helst... Regner med at de synes best om sommeren (det er bare da jeg ser dem) fordi leggene blir brune og oftere barbert. Kanskje du ser dem hele året fordi du ikke blir så hvit om vinteren som mange av oss andre?
Gjest Holititten Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Synes de er litt for like i form og avstand til hverandre til å være vanlige pigmentflekker, de varierer jo ogte mer, og er ikke like jevnt over i de fleste tilfeller. Så da ville jeg nok hørt med en lege ja, i tilfelle det er sopp slik som en over her skriver.
stavanger96 Skrevet 10. april 2016 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2016 16 minutter siden, applestories skrev: Har sånne selv, har aldri tenkt over at det var noe som helst... Regner med at de synes best om sommeren (det er bare da jeg ser dem) fordi leggene blir brune og oftere barbert. Kanskje du ser dem hele året fordi du ikke blir så hvit om vinteren som mange av oss andre? 3 minutter siden, Holititten skrev: Synes de er litt for like i form og avstand til hverandre til å være vanlige pigmentflekker, de varierer jo ogte mer, og er ikke like jevnt over i de fleste tilfeller. Så da ville jeg nok hørt med en lege ja, i tilfelle det er sopp slik som en over her skriver. 4 minutter siden, Holititten skrev: Synes de er litt for like i form og avstand til hverandre til å være vanlige pigmentflekker, de varierer jo ogte mer, og er ikke like jevnt over i de fleste tilfeller. Så da ville jeg nok hørt med en lege ja, i tilfelle det er sopp slik som en over her skriver. 17 minutter siden, applestories skrev: Har sånne selv, har aldri tenkt over at det var noe som helst... Regner med at de synes best om sommeren (det er bare da jeg ser dem) fordi leggene blir brune og oftere barbert. Kanskje du ser dem hele året fordi du ikke blir så hvit om vinteren som mange av oss andre? Har brun hud året rundt, men jeg tar ikke sol eller noe sånn. Er bare slik huden min er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå