AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #1 Skrevet 10. april 2016 hei jeg er 18 år og mistenker jeg har hemoroider, jeg har nesten ingen plager. noen ganger er jeg hard i magen og hard avføring. det er ingen synlige kuler når jeg ikke presser, men når jeg presser hard ser jeg og kjenner noen kuler. det området mellom vagina og analåpningen er ganske hardt (er det vanlig?). jeg bæsjer ca 2 ganger i uken noe jeg har gjort hele livet. så merket ikke disse kulene får jeg begynte å onanere rundt det området. utrolig flaut med tanke på at kanskje pulevennen min har merket de !! jeg trener ca 2-3 ganger i uken, spiser sjeldent godis, spiser mye kylling, brød, ris, poteter, gulrøtter, osv. er verken under- eller overvektig. kan dette være hemoroider eller er det vanlig med kuler i analåpningen? hvordan kan dette evt behandles? kan det gå over av seg selv? jeg vil helst unngå og gå til legen men må jeg så må jeg... Anonymkode: 61f86...148
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #2 Skrevet 10. april 2016 Hemoroider er ganske utbredt og ikke uvanlig, men da er det ertestørrelse kuler ut fra endetarmen og ikke i området mellom anal og vagina. Har du kuler der kan det være fettkul eller betente kjertler av noe slag. Hemoroider kan man ha på innsiden uten at den eller de nødvendigvis faller ut av endetarmsåpningen. Jeg hadde det lenge og trodde det bare var rare hudfolder, inntil det begynte å klø kraftig med jevne mellomrom og jeg bæsjet med skikkelig trykk og hemoroidene plutselig falt utenfor hullet. Man kan prøve å dytte de inn igjen men det anbefales å kjøpe hemoroidekrem reseptfritt på apoteket. Mine ble borte av det, men enkelte må operere de vekk. Anonymkode: 4b353...2e7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #3 Skrevet 10. april 2016 http://forum.kvinneguiden.no/search/?type=all&q=hemoroider Anonymkode: 691aa...57b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå