Gå til innhold

mp3-spiller IGJEN


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Jeg har lyst på en mp3-spiller, og som MACer sikler jeg selvsagt på iPod. Men jeg har strengt tatt ikke behov for den største modellen, og synes iPod mini er ganske snerten i designet (jada, designfrik). 4GB lagringskapasitet burde vel egentlig holde?

Finnes det andre tilsvarende modeller, med like bra lagringskapasitet, like små (103gram) og flott design? Enten samme pris, eller billigere? Jeg vil ikke ha vanlig mp3-spiller med minnekort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste for noen dager siden om en annen mp3-spiller i samme prisgruppe som ipod mini, men med 20 gb lagringsplass. Husker ikke hva det het, da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det var ikke Creatives Zen Touch-spiller, da? 20gb, 24 timers batterikapasitet, men dobbelt så tung som iPod-spilleren. Koster 2600, ca. Men vekten gjør at den diskvalifiserer seg selv til mitt formål, som er treningsbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den. Men det er vel smak og behag, tenker jeg. Mye bedre enn Creative Zen Micro iallfall.

Men så er jo jeg en av de som blånekter å betale store summer pga et navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte Creative Zen Touch for noen uker siden, og er veldig fornøyd med den. Har ikke sett iPod Mini, så jeg vet ikke helt hvor stor den er i forskjell. Min er litt mindre enn en 10-pakning med sigaretter, men litt tyngre. Designet er kanskje ikke noe revolusjonerende, men jeg skal jo ikke stirre på den hele tiden heller.

Navigasjonen er fin, med et lite touch-spor i midten.

Grunnene til at jeg kjøpte denne, og ikke iPod mini er følgende:

- Pris: Touch med 20 gb harddisk koster omtrent like mye som iPod Mini med 4 gb harddisk.

- Batteri: Touch har ca 24 timers spilletid, iPod mini har omtrent halvparten

- Filformater: Jeg har allerede veldig mange sanger i WMA-format og ikke i MP3. Det støtter ikke iPod Mini (av naturlige årsaker), men det gjør Touch'en.

Men hvis du vil betale masse penger for et pent utseende med flere valg av farger, dårlig batteri og liten harddisk, så kan du jo velge Minien... :P

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Hmm' date=' har du link til et sted jeg kan se nærmere bilder, for jeg vil ikke være direkte dum, heller....[/quote']

Du finner den på www.komplett.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...