AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Bare så det er sagt. Jeg er ikke ute etter digre bimbo pupper, men litt fastere enn det jeg har nå. For 4 barn siden der jeg ammet alle 4 litt over 1 år pr gang så har det skjedd mye med brystene til ho mor. Jeg brukte dobbel D før, men nå fyller jeg ikke engang en B 😢 Kan noen svare meg på følgende: Hva koster det? Må jeg løft også eller kan jeg bare fylle? Må dette gå gjennom fastlege? Glad for alle svar. Hilsen mor puppen puppeløs Anonymkode: 206dc...79d
ClosedParadise Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Det spørs hvor du tar, men det er ca 30,000kr. Jeg har tatt et brystløft og det kostet 40,000 på Fornebuklinikken. Kjempe fornøyd. Og skal legge inn silikon etter sommeren. Hvis du har heng på brystene tror jeg de vil du skal ha brystløft først. Ta direkte kontakt med klinikken du ønsker. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 16 minutter siden, ClosedParadise skrev: Det spørs hvor du tar, men det er ca 30,000kr. Jeg har tatt et brystløft og det kostet 40,000 på Fornebuklinikken. Kjempe fornøyd. Og skal legge inn silikon etter sommeren. Hvis du har heng på brystene tror jeg de vil du skal ha brystløft først. Ta direkte kontakt med klinikken du ønsker. Lykke til Takk for svar Ja jeg har dessverre mye heng. De ble jo tømt fra dobbel D 😣 Da må jeg spare litt til Anonymkode: 206dc...79d
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Har du heng må du ta løft først, har en venninne som ikke tok løft, bare fylte opp. Så hun fikk da store silikon henge pupper, det var ikke fint. Jeg har silikon selv og, men hadde ikke heng, så slapp løft. Jeg ga 27500, tok kontakt direkte med klinikken. Anonymkode: c5882...098
ClosedParadise Skrevet 9. april 2016 #5 Skrevet 9. april 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar Ja jeg har dessverre mye heng. De ble jo tømt fra dobbel D 😣 Da må jeg spare litt til Anonymkode: 206dc...79d Da må du ha løft i tillegg. Men jeg kan trøste med at et løft, virkelig er verdt pengene! Og hos meg var det myyye mindre vondt etterpå enn jeg så for meg. Var i strålende form og jeg angrer ikke et sekund at jeg gjorde det. Bare hyggelig å hjelpe
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 14 minutter siden, ClosedParadise skrev: Da må du ha løft i tillegg. Men jeg kan trøste med at et løft, virkelig er verdt pengene! Og hos meg var det myyye mindre vondt etterpå enn jeg så for meg. Var i strålende form og jeg angrer ikke et sekund at jeg gjorde det. Bare hyggelig å hjelpe Godt å lese at du har god erfaring. Har faktisk aldri pratet med noen om dette. Ble det merker ? Skal jo leve med samme mann for alltid så litt arr går bra Anonymkode: 206dc...79d
ClosedParadise Skrevet 9. april 2016 #7 Skrevet 9. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt å lese at du har god erfaring. Har faktisk aldri pratet med noen om dette. Ble det merker ? Skal jo leve med samme mann for alltid så litt arr går bra Anonymkode: 206dc...79d Jeg har bare god erfaring, med både klinikk, kirurg, og hverdagen etterpå. Man får ankerarr(løft) men han jeg var hos er flink på å sy slik at det blir pene arr. Så er det viktig og tape og ikke røyke/snuse rett før og etter operasjonen. Mine er enda røde, men litt lysere enn de var. Det syns godt, men det blir heldigvis bedre. Arrene er verdt det, har mye bedre selvfølelse nå enn jeg hadde :-) Og ang silikon, hvis du har mye "plass" i brystene kan du få gjort både løft og silikoninnlegg i samme operasjon, fortsatt ankerarr. Jeg må ha silikon operasjon etter sommeren siden jeg hadde ikke nok plass til å ta begge deler på engang. (Ingen barn og 22 år). Var bare gått mye opp og ned i vekt. Anbefaler deg Fornebuklinikken, kirurgen min heter Pål schistad :-)
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #8 Skrevet 9. april 2016 51 minutter siden, ClosedParadise skrev: Jeg har bare god erfaring, med både klinikk, kirurg, og hverdagen etterpå. Man får ankerarr(løft) men han jeg var hos er flink på å sy slik at det blir pene arr. Så er det viktig og tape og ikke røyke/snuse rett før og etter operasjonen. Mine er enda røde, men litt lysere enn de var. Det syns godt, men det blir heldigvis bedre. Arrene er verdt det, har mye bedre selvfølelse nå enn jeg hadde :-) Og ang silikon, hvis du har mye "plass" i brystene kan du få gjort både løft og silikoninnlegg i samme operasjon, fortsatt ankerarr. Jeg må ha silikon operasjon etter sommeren siden jeg hadde ikke nok plass til å ta begge deler på engang. (Ingen barn og 22 år). Var bare gått mye opp og ned i vekt. Anbefaler deg Fornebuklinikken, kirurgen min heter Pål schistad :-) Tusen takk for at du deler. Den klinikken har jeg lest masse om nå , og siden den er rett over gata her så tenker jeg at jeg bestiller time med det samme 😆 Takk igjen Anonymkode: 206dc...79d
ClosedParadise Skrevet 9. april 2016 #9 Skrevet 9. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for at du deler. Den klinikken har jeg lest masse om nå , og siden den er rett over gata her så tenker jeg at jeg bestiller time med det samme 😆 Takk igjen Anonymkode: 206dc...79d Så deilig at det er rett over gaten da! Jeg har ca en time reisevei dit, men turen hjem gikk som en drøm. Narkoselegen der er utrolig dyktig Dette tror jeg blir bra! Du får holde meg oppdatert hvis du har lyst. 1
ajarRun Skrevet 9. april 2016 #10 Skrevet 9. april 2016 21 minutter siden, ClosedParadise skrev: Så deilig at det er rett over gaten da! Jeg har ca en time reisevei dit, men turen hjem gikk som en drøm. Narkoselegen der er utrolig dyktig Dette tror jeg blir bra! Du får holde meg oppdatert hvis du har lyst. Men gjør det ikke vondt?
ClosedParadise Skrevet 10. april 2016 #11 Skrevet 10. april 2016 4 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Men gjør det ikke vondt? Det er vondt når man skal reise seg opp, bøye seg og slikt. Men syns det gikk veldig bra ellers Mindre vondt enn jeg så for meg.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2017 #12 Skrevet 21. januar 2017 Jeg skal på konsultasjon nå på mandag og lurer på om noen har heng uten å ha tatt løft men likevel fått fint resultat ? Anonymkode: 206dc...79d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå