AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg har oppdaget i det siste at jeg har blitt skjeløyd. Folk sier de ikke ser det til vanlig, men både jeg og de ser det på bilder (mest nærbilder). Jeg har gransket gamle bilder, og der vises det ikke. Var dum nok til å google det, og det var ikke særlig lurt, siden det tydeligvis ikke er bra. Jeg var hos optiker for to uker siden, og siden hun mente det var noe uvanlig med synet mitt som burde bli undersøkt nærmere, måtte jeg tilbake til en mer erfaren optiker denne uka. Jeg synes ikke han gjorde noen grundig jobb, og virket egentlig bare arrogant. Han sa jeg fikk litt utslag på skjeletesten, men han så ikke mer på det. Han påstod at det ikke var noe galt med synet mitt (selv om jeg ser uklart og litt dobbelt), og at det sannsynligvis bare var medisinene jeg går på, som han virket som at han var motstander av. Jeg vil helst ikke ha masse svar her om hva det kan være (hvis dere ikke kan berolige meg med at det ikke er noe farlig da, hehe). Det jeg lurer på er om jeg bare skal stole på optikeren om det ikke er noe å undersøke, eller om jeg skal dra til legen med det? Har litt legeskrekk selv om legen er veldig grei, så liker ikke å dra dit for alskens greier. Jeg legger med et bilde. Kvaliteten er dårlig, og det er sikkert noen som kjenner meg igjen, men samme det. Det er ikke ekstremt, men det vises jo. Anonymkode: f5b9c...cc0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Gå til legen din og høre deg. Kanskje den kan henvise deg til øyelege de er bedre kvalifisert enn en optiker og finne ut om dette er normalt. Anonymkode: 7d16d...a9a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 Er nok en svulst på hjernen som forårsaker dette Anonymkode: 94463...607
Diafragma Skrevet 10. april 2016 #4 Skrevet 10. april 2016 Jeg ville dratt til lege ja. Mange ting, farlige og ufarlige kan forårsake plutselig skjeling i voksen alder. Greit å få sjekket det
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #5 Skrevet 10. april 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Er nok en svulst på hjernen som forårsaker dette Anonymkode: 94463...607 Hehe, har allerede googlet meg frem til det ja. Anonymkode: f5b9c...cc0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå til legen din og høre deg. Kanskje den kan henvise deg til øyelege de er bedre kvalifisert enn en optiker og finne ut om dette er normalt. Anonymkode: 7d16d...a9a 5 timer siden, Diafragma skrev: Jeg ville dratt til lege ja. Mange ting, farlige og ufarlige kan forårsake plutselig skjeling i voksen alder. Greit å få sjekket det Takk for svar. Da gjør jeg det, og krysser fingrene for at det ikke er noe farlig. Anonymkode: f5b9c...cc0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå