Gå til innhold

Tittel: Insert Clickbait


Gjest ClickB4it

Anbefalte innlegg

Gjest ClickB4it

Hver gang jeg utbryter "kanskje vi bare skal gjøre det slutt?!" så håper jeg innerst inne at han svarer ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holititten
7 timer siden, ClickB4it skrev:

Hver gang jeg utbryter "kanskje vi bare skal gjøre det slutt?!" så håper jeg innerst inne at han svarer ja.

Hvorfor slår ikke bare du opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
Den 09/04/2016 at 21.53, Holititten skrev:

Hvorfor slår ikke bare du opp?

Fordi det er ikke "bare", livet er mer komplisert enn som så.

Når jeg kommer hjem og han har laget middag, så blir jeg så glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
1 time siden, ClickB4it skrev:

Fordi det er ikke "bare", livet er mer komplisert enn som så.

Når jeg kommer hjem og han har laget middag, så blir jeg så glad.

Da bør du bli, dere har det jo så godt sammen så lenge han lager middag til deg. Dere fortjener hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
Den 14/04/2016 at 18.46, Holititten skrev:

Da bør du bli, dere har det jo så godt sammen så lenge han lager middag til deg. Dere fortjener hverandre. 

Jeg forstår ikke helt hva du egentlig vil.

Neste uke må jeg børste støv av franskkunnskapene. Det er visst på tide å bli integrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
11 minutter siden, ClickB4it skrev:

Jeg forstår ikke helt hva du egentlig vil.

Neste uke må jeg børste støv av franskkunnskapene. Det er visst på tide å bli integrert.

Er du høy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9.4.2016 at 14.13, ClickB4it skrev:

Hver gang jeg utbryter "kanskje vi bare skal gjøre det slutt?!" så håper jeg innerst inne at han svarer ja.

Enda bra du ytterst ut håper han svarer nei da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
8 minutter siden, ClickB4it skrev:

Nja. Høyere enn gjennomsnittet.

Som du helt sikker er klar over, mente jeg høy som i "ruset", men tar svaret ditt for det det er. Du er mer ruset enn gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
Den 19/04/2016 at 10.10, Holititten skrev:

Som du helt sikker er klar over, mente jeg høy som i "ruset", men tar svaret ditt for det det er. Du er mer ruset enn gjennomsnittet.

Langt fra umulig det også.

I dag er solen så sterk at jeg fikk fregnedryss på nesen av å gå til jobb. Jeg håper jeg kan bli her til jeg blir gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it

Manikyr og pedikyr
Opera og prosecco

Første arbeidsdag etter en deilig langhelg i et land som like godt kunne vært østenfor sol og vestenfor måne.  Jeg lengter tilbake allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it

Jeg spiste nettopp lunsj sammen med den vakreste mannen jeg noen gang har sett. Kan ikke huske sist jeg stirret så mye ned i bordplaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ClickB4it

Dersom jeg kunne sluppet unna min nåværende kontorfelle ved å få fingerneglene trukket ut med tang, så hadde det faktisk vært helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ClickB4it

Tre timer søvn per natt begynner virkelig å ta på. Nå skal det bli godt med en langhelg hvor jeg ikke har fire prosjekter som surrer og går i bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.4.2016 at 14.13, ClickB4it skrev:

Hver gang jeg utbryter "kanskje vi bare skal gjøre det slutt?!" så håper jeg innerst inne at han svarer ja.

Den klassiske "vi har det ikke bra nok til at jeg er lykkelig, men ikke dårlig nok til at jeg vet om det er lurt å forlate han"  - tilfellet det der. Tipset mitt er å skrive ønskeliste over hva du foretrekker til middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest ClickB4it
Den 11/05/2016 at 10.54, HomelessIcecream skrev:

Den klassiske "vi har det ikke bra nok til at jeg er lykkelig, men ikke dårlig nok til at jeg vet om det er lurt å forlate han"  - tilfellet det der. Tipset mitt er å skrive ønskeliste over hva du foretrekker til middag

Nettopp!

Nasjonaldagen ble feiret i Sjømannskirken. Det var så varmt at jeg måtte spise isen i to jafs for at den ikke skulle smelte fra meg.

I morgen er det avskjedsfest. Jeg vet allerede at jeg kommer til å hulke hele veien hjem. Her lever vi i en boble, det er så vanskelig å holde kontakten når noen bryter ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...