MarianneE Skrevet 9. april 2016 #1 Skrevet 9. april 2016 Jeg har bestemt meg for å ta med min kjære avgårde en helg. Få barnefri og bare rømme bort han og jeg. Men, jeg vet ikke helt hvor vi skal reise. Vi bor Sør i Telemark og jeg tenker ca to timers reisevei max og ikke lenger unna enn Strømstad. Vurderer Son Spa. Bor ikke så langt unna Farris Bad, men det blir for nærme synes jeg. Forslag til plass og reise?
caroprins Skrevet 9. april 2016 #2 Skrevet 9. april 2016 Hvis du kan kjøre inn til Oslo og ikke er redd for sjøliv så kan jeg anbefale en tur med color lines båter til Kiel. Vil du gjøre noe ekstra ut av det så oppgraderer du til en suite lugar. Den er kjempefin. Da får du 2 døgns cruise med flott lugar ( hvis du oppgraderer) , mulighet for spa , massasjestoler og boblebad, gratis show begge frem og tilbake, ( det er 2 forskjellige), , mange forskjellige spise alternativer og dans, nattklubb, pub . Alt etter eget ønske. Hvis lugar ikke betyr så mye så er en innvendig 3 stjernes inkludert og den er på ca 10 kvm. Dobbeltseng, tv , bad med det man trenger. Alle tilbudene gjelder uansett lugar men med suiten så har man gratis inngang til spa avdelingen( koster rundt 90 kroner ellers, men selve spa behandling koster uansett. ). Men området utenom behandling inneholder fint treningssenter, massasjestoler og 2 store deilig boblebad pluss garderober med skap og,dusj og,slikt. Så har man ved innsjekk egen lounge med snacks og så har man eget frokost området på dekk 15. Dessuten har man gratis Minibar og er et tomt når man kommer til Kiel så blir alt fullt opp igjen og er fremdeles inkludert. Suiten er på 24 kvm. Stor deilig dobbeltseng. Flott bad, plass til 2 I den dusjen, egen salongavdeling med sofagruppe, tv, inkludert Minibar, og mer. Virkelig litt luksus når man skal kose seg skikkelig. har selv tatt turen med disse båtene 6 ganger med mannen min og kost meg hver gang . Så får du 4 timer på land I Kiel og er et fint vær så kan man kose seg på solstoler på dekk. et bra alternativ for en koselig weekendtur. Bilen kan du parkere på teminalen for 420 kroner .
prt90 Skrevet 9. april 2016 #3 Skrevet 9. april 2016 1 time siden, MarianneE skrev: Jeg har bestemt meg for å ta med min kjære avgårde en helg. Få barnefri og bare rømme bort han og jeg. Men, jeg vet ikke helt hvor vi skal reise. Vi bor Sør i Telemark og jeg tenker ca to timers reisevei max og ikke lenger unna enn Strømstad. Vurderer Son Spa. Bor ikke så langt unna Farris Bad, men det blir for nærme synes jeg. Forslag til plass og reise? Hva med London? Går vel direktefly fra Torp?
NumberSix Skrevet 9. april 2016 #4 Skrevet 9. april 2016 Jeg tenkte å foreslå Krakow, veldig koselig og fin by å besøke, reise og opphold er billig, og det tar ca to timer å fly dit. Men dersom du ikke vil reise lenger enn Strømstad så har jeg vel egentlig ingen gode forslag.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2016 #6 Skrevet 9. april 2016 Hva med den ekspressbåten fra Larvik-Hirtshals? Båten tar ca 4 timer også kan dere dra til Ålborg f.eks og/eller dra til Skagen. Da kan dere jo ha med bil. Evnt kjøre til Frederikshavn derfra? Det er og under to timer å kjøre fra Hirtshals til Århus og der skal det jo være veldig fint. Anonymkode: f0da9...9ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå